Ki mondta, hogy az Anyáknak nincs humorérzékük?
2016. szeptember 10. írta: JennySophie

Ki mondta, hogy az Anyáknak nincs humorérzékük?

Vicces Mamik a Twitteren

large.jpg

Igaz, nálunk nem terjedt úgy el a Twitter, mint Amerikában, pont ezért elhoztunk nektek pár gyöngyszemet a tengerentúli édesanyák sziporkázásaiból. :)


Tweet #1

Éppen kétségbeesetten keressük a gyerekkel az eltűnt csokiját, amit az éjjel megettem.


Tweet #2

A repülőn megpróbáltam elcserélni a helyem, mert egy üvöltő baba mellett ültem. Aztán sajnos kiderült, hogy ez nem engedélyezett, ha a gyerek az enyém.

Tweet #3
funny-kid-pic_1.jpg3 évesem (a fürdőszobából): "Anya, ráragaszthatom ezt a matricát Apa rajzára?"
Én (az ágyból): "Igen."
3 évesem: "És tetszeni fog neki?"
Én: "Persze."

Tweet #4: 

Nem érdekel, mennyire cukik a gyerekek. Amikor az éjszaka kellős közepén arra riadok, hogy valaki az ágyamnál áll és néz engem, az minden, csak nem cuki.

Tweet #5:

- Anya
- Anya
- Anyu
- Anny
- ANYAA
- ANNYAAA
- ANYUUU
- ANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYANYAAAAAA
- ANYA!!!

- Tessék?!

- Mit eszel?

- Xanaxot.

large_4.jpg
Tweet #6:

Lányom: "Anya, behatolsz a privát szférámba!"
Én: "Te az enyémből jöttél ki."

 
Tweet #7

Hé, egy gyerekes szülők, akik a másodikat várjátok! Készüljetek fel. Most vágtam ketté egy M&M's-et.

Kettévágtam.

Egy M&M's-et.

large.png
Tweet #8

Én, Mary Poppins hangon: "Gyerekek, indulás!"

...15 perc elteltével:

Én, Batman hangon: "Azt mondtam, indulás!"


Tweet #9

- Anya, mi az a metafora?

- Az életem egy kisiklott vonat.

- Azt tudom, de mi az a metafora?


Tweet #10

Templomi misén, suttogva:

- Anya, miért kell folyton felállnunk és leülnünk aztán megint felállnunk?

- Hogy ne aludjunk el.

- Oh!


Tweet #11

Öt éves kislánynak: "Te meg mégis hogy nézel ki?"

"Mi a problémád?"

"Miért van rajtad szemhéjfesték meg rúzs?"

"Ez nem rúzs. Ez SZÁJFÉNY. Te is ezt használod."

Videó: https://www.facebook.com/gigglez.me/videos/2050784201814363/?__mref=message_bubble

large_5.jpg
Tweet #12

Gyerek: Anya, sütit eszel?

Én (miközben sütit eszem): Nem, csak sült gyümölcsöket.

Gyerek: Fúj. Utálom a sült gyümölcsöket.

Én: Tudom.


Tweet #13

Amikor a gyerekem a zsúfolt nyilvános wc-ben beordít, hogy "ANYA, TE MOST KAKILSZ?"...




Mindenesetre: az Anyaság csodálatos dolog. :)

large_2.jpg
Forrás: Boredpanda.com

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');