A nagyvárosi hercegnők léteznek!
2016. szeptember 12. írta: Szabinae

A nagyvárosi hercegnők léteznek!

Carrie Bradsaw nyomában..

A Szex és New York óta tudjuk, hogy a cipő és a ruha a legnagyobb örömforrás. És hogy hercegnők vagyunk/lehetünk mindannyian.

Nekem a leghercegnősebb pillanatom egy magassarkúval volt még évekkel ezelőtt. Konkrétan könnybe lábadt a szemem tőle és megszólalni se tudtam, amikor megláttam őket a kirakatban, majd a lábamon.

Kellett. Jobban szükségem volt rá, mint egy pohár vízre, vagy a levegőre. A legnagyobb szívfájdalmam, hogy már nem tartozunk egymáshoz és különváltak útjaink.

Minden Nőnek volt már egy ilyen pillanata. 1000 százalék.

Ruhában belőlem ezt Sármán Nóra tudja kiváltani. Nórit évek óta ismerem, csodálom és szeretem. Ha egyszer férjhez megyek tuti, hogy az az ő ruhájában fog megtörténni.

Nóri ruhái a modernkori hercegnős időtálló eleganciát testesítik meg számomra. Tökéletes viselet egy randevún, színházban, de akár egy hétköznapibb darabbal kombinálva a vagányabbak munkába is felvehetik ;)

Megmutatom nektek a legútobbi hercenős pillanatomat. Őszintén szólva még sose láttam magam ennyire kecsesnek, mint ezekben a csoda darabokban.

A fekete csipke body és fehér szoknya Sármán Nóra darab.

A fotókat Panamy készítette.

Táska: Parfois

img-20160906-wa0005.jpg

img-20160902-wa0001.jpg

img-20160906-wa0008.jpg

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');