Fiatalosabb kinézet kevesebb mint egy óra alatt?
2016. szeptember 12. írta: Szabinae

Fiatalosabb kinézet kevesebb mint egy óra alatt?

Nemrég egy szuper arckezelést volt szerencsém kipróbálni, aminek a fő összetőveje a Hyarulonsav!

Vége a nyárnak és beköszöntött az ősz. Igaz meleg van, és még nem érezni, de lassan megérkezik a hideg, szeles, esős időjárás, ami nem csak a ruhatárunkban fog változást okozni, de a bőrünk is megérzi.

Hiába a sapka és a sál, az arcunk így is ki fog látszódni, és kap majd hideget meleget. Én a megelőzésben hiszek. Abban,hogy felkészítsük a bőrünket a hidegebb időjárásra és utána azt "csak" kordában kell tartani.

Első lépésként ellátogattam a Vagheggi szalonban, ahol egy szuper hyarulsavas kezelést kaptam.

A hyarulonsavról már mindenki hallott. Én most egy olyan kezelést próbáltam ki, aminek a fő összetevői közé tartozik. A kezelés után frissebben és fiatalabb kinézettel távoztam a szalonból! És mindezt injekció nélkül érték el! Hihetetlen!

A kezelés a következőképpen zajlik:

Első lépésben megtisztították az arcbőrömet lemosó tejjel. Ezután bambuszőrleményes radírral átradírozták az arc-nyak és dekoltázs bőrét, és tonikkal átmasszíroztak.


A következő lépés a Rehydra ampulla koncentrátum bevetése volt, amit a mélyhidratáló arcmaszk követett. Ebben zombiskodtam húsz percig.
A maszk után a kezelés lezárásaként pedig kaptam egy szemkörnyék ápolót és nappali krémet.

A mai napig mindennapi rutinom része a krém és a szemkörnyékápoló. Egyszerűen isteni.

A Rehydra kezelés és termék család egy minden korosztály számára ajánlott. Fő összetevője a hyarulonsav. (Igen, ezzel szoktak ajakfeltöltést is csinálni!)

Hatóanyagát tekintve egy úgynevezett Hydra Plus Complexet tartalmaz, mely több hatóanyagot tartalmaz. Koncentrált hyaluronsavat, ami egy szuper hidratáló molekula, fehér mályva kivonatot, ami gazdag A,B, C és E vitaminokban, intenzív hidratáló és bőrvédő hatással. Az afrikai Ximenia növény kivonatát, sebgyógyító, érvédő és hidratáló hatással. Természetes bioszaharidokat vízmegkötő hatással és Karité vajat tartalmaz, mely tápláló és nyugtató hatást biztosít.

Ha nektek is kedvetek támadt egy szuper hyarulon savas kezeléshez, próbáljátok ki Ti is!

 

A kezelés során használt termékek:

Rehydra arclemosó tej, Rehydra bambuszőrleményes radír, Rehydra tonik, Rehydra ampullakoncentrátum, Rehydra mélyhidratáló arcmaszk, Rehydra szemkörnyék ápoló, Rehydra nappali krém

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');