Levendula, levendula, ohh Te csodás!
2016. november 10. írta: Szabinae

Levendula, levendula, ohh Te csodás!

A levendula az egyik legjobban hasznosítható gyógynövény. Ételbe, italba és kozmetikumokba előszeretettel használják. Én most a kedvenc levendulás kozmetikumaimat mutatom be Nektek!

Mindig is szerettem a levendulát, és évről évre megfogadom, hogy idén eljutok a Levendula fesztiválra, de eddig sajnos nem jártam sikerrel. Szerencsére a kertemben található 3 hatalmas bokor angol, illetve francia levendula, így mindig tudok valamit alkotni belőle.

A kozmetikumok körében is nagy sikere van a levendulának és be is mutatnám Nektek személyes kedvenceimet. Nemcsak illatukkal varázsoltak el, hanem egyszerűen "csak" szuperek!

levendula.jpg

Lush Dreamtime szilárd fürdőolaj

A kádfürdőzés koronázatlan királynője a Lush-tól. Sajnos csak online lehet megvenni, de megéri megrendelni. Én 3 részletben használtam el, mivel nagyon tömény készítményről beszélünk és nincs kedvem minden fürdőzés után kádat takarítani :) (Ha egy alkalommal használom el, sajnos muszáj takarítani, mivel olajos a kis drága, és csinálsz benne egy hátast, ha legközelebb takarítás nélkül beleállsz...)

Zador levendulás verbénás szappan

A legintenzívebb levendula illatú szappan, amivel eddig találkoztam. Félbe vágtam és a felét illatosításra használom, a másik része pedig a fürdőszobám éke lett.

Yamuna levendulás sampon

Nincs durva levendula illata, de tökéletesen tisztítja, nyugtatja a fejbőrt. Parabén és szulfát mentes. Főleg ekcémára hajlamos embereknek ajánlom, mivel ez garantáltan nem hozza elő a fejbőrön. Tapasztalat.

Biobaza levendulás 2 az 1-ben tusfürdő és  sampon

Praktikusság és fenséges illat. Nekem nagyon tetszik, hogy nem kell kettő tubust bepakolni ha táskába, ha utazok, vagy ha edzeni megyek :)

Balea levendulás arc maszk

Az 1 hetes tengerparti nyaralás, pár alkalommal leégés után a "vedlésem" végén ez az a maszk, amiben pár óra mászkálás után az arcbőröm végre "emberi" állagú lett! Ha jártok DM-ben, mindenképp vegyetek.

Levendulás French Kiss habfürdő

A Lush habfürdői közül a kedvencem. Az illata valami mennyei!

Pandhy's Levendulavíz

A legjobb frissitő arcpermet, amivel eddig találkoztam. Teljesen bio, finom az illata és az ára pedig kategóriájában is nagyon jó!

Biobaza levendulás natur deo

A legjobb golyós natur dezodor, amit eddig próbáltam. 3 féle illatban kapható, de nekem ebből a levendulás vált leginkább. Firssen borotvált bőrt kicsit csípi, és elsőre erősnek tűnhet az illata, de felkenés után már nem lesz ilyen intenzív, viszont annál hatékonyabb.

L'occitane en Provence Levendulás kézfertőtlenítő gél

Minden nő táskájának elengedhetetlen kelléke a kézfertőtlenítő gél. Miért ne lehetne ez levendulás? A többi hasonló termékkel ellentétben nem érzek késztetést, hogy ezután kezet is mossak, mert nem hagy semmilyen nyomot a bőrön és finom illata is van.

És végül nem natúr, de mégis imádom és használom, mert annyira szuper elixír:

 Kiehl's Midnight Recovery Concentrate

Egy elixír éjszakai használatra, melyet az esti krémedbe keverve lehet felvinni az arcbőrre. Mindenképp próbáljátok ki! Én a kezemre is szoktam belőle tenni, mivel azonnal pihepuha lesz tőle a bőröm!

 

A termékekről a terméknevekre kattintva tudsz bővebben tájékozódni :*

Remélem tetszett az összeállításom és kedvet kaptok Ti is beszerezni pár új levendulás szépséget ;)

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');