Hátborzongatóan gyönyörű az új Szépség és a Szörnyeteg előzetes!
2016. november 14. írta: Szabinae

Hátborzongatóan gyönyörű az új Szépség és a Szörnyeteg előzetes!

Gyerekkoromban emlékszem mennyire izgatott voltam, amikor megkaptam a Szépség és a Szörnyeteget kazettán. Kívülről fújtam már a mesét. Izgalommal töltött el minden várakozással töltött pillanat. Én még a torrent és az internet előtti időkből származok, ahol semmi sem ment csettintésre.

Kivéve a varázst, a mesét, mert azokat csak levettem a polcról és elképzeltem, ahogy játszódik a történet.

disney-beast-poster.jpeg

Ahogy nézem a legújabb előzetest, Emma Watson, mindenki kis Hermionéje már nem boszorkány tanonc többé, hanem elhozza nekünk BELLE-t, annak minden finomságával, naiváságával és időtlen gyermeki bájával/szépségével.

beauty-beast-2017-movie-images.jpg

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én tűkön ülve várom a filmet!

Íme az előzetes:

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');