Kitört a karácsonyi láz!
2016. november 21. írta: Szabinae

Kitört a karácsonyi láz!

Közeledik a karácsony. Igen, lehet hüledezni. Tényleg! Már csak 33 nap vissza. Ennek örömére összeszedtem kedvenc karácsonyra piacra dobott kozmetikumaimat. Szó fog esni tusfüdrdőkről, samponokról, sminkekről, de adventi naptárszerűségekről és kávékról is. Szóval elég tág palettát fogtok megismerni. Minden terméket teszteltem, tehát a saját véleményemet olvashatjátok, ami nem feltétlenül szentírás, mert minden ember más és más :)

gifts-christmas.jpg

De nem is szaporítom tovább a szót. Következzenek a Chritmas edition-ok:

Lush cukorka illatú santa családja testre, szájra, mindenhova:

Nagyon jól habzik, finom illata és szokásos Lush állaga van. Én imádom. A rózsaszín szín miatt tökéletes ajándék lehet csajoknak :) Testkondicionáló, tusfürdő, fun gyurma, piros, illetve lila ajakszinező és ajakradír van a karácsonyi Lush csomagban. A Fun gyurma szakáll része finoman szólva is elég érdekes állagú, szóval ajánlom szilikonos sütőpapírom a télapó elkészítést. Én 40 percig szórakoztam vele másodmagammal, amíg elkészítettem a saját pirosruhásomat. Az ajakszinezők pedig meglepően tartósak. A piros ajakradír pedig ultra cuki,mert apró szivecskék vannak benne :)

img_7497.JPG

 

Vagheggi I AM krém család és Inka Inika gold smink kollekció

Az I AM két darab krémet foglal magában: 1 gél és 1 gazdag zsírosabb krémet. A kettőből lehet kikeverni a bőrünknek megfelelő krémet. Praktikus, mert legalább mindenkinek meg tud felelni. Finom kamueper illata van és a csomagolása extrán dizájnos. Lehet mécses  köré rakni a külső réteget, ami gyönyörű fényjátékot fog eredményezni.

 

Inka Inika Gold

3 metálos arany folyékony szemhéjfestékből, 1 highligherből, 1 lila szájkontúrceruzából és 1 lila szempillaspirálból áll a kollekció. Kipróbáltam őket, és elég szépen lehet velük dolgozni, illetve lehet kombinálni a többi termékükkel. Én például használom szájra is a szemfestéket, egy natúr szájfényre felvive, de a lila szájkontúrceruzát is rakom a lila Kimono szájtinta alá. Abszulút működik.

Essence karácsonyi smink kollekció

Szemhéjpaletta, csillagformájú highlighter, és egy korrektor van a csomagban. A szemhéjfestékek szépen pigmentáltak, bár nem adják vissza azt a színt, ami a palettában szerepel. Ennek ellenére nem mondanám azt,hogy ne vegyétek, mert ár érték arányban megéri.

Csillag alakú highligher: Nekem ez inkább csillám, mint highligher. Nem igazán hozza az elvárást. Szilveszteri buliba viszont így tökéletes, vagy gyerekeknek karácsonyra, vagy csillámfüggőknek :)

Korrektor: Semmi extra. Korrektor. Hozza az elvárást, de semmi több.

essence.jpg

Starbucks Christmas limited collection:

Oda meg vissza vagyok az új ízekért. Főként a vajkaramalla és a Gingerbread vett le a lábamról. Ezen kívűl nagyon cuki bögrék és termoszok is vannak, melyek megalkotásában a Starbucks kéváfanok/vásárlók is segítettek :)

Mac diótörő motivumos csomagjai

Szokásos Mac minőség, extra csomagolás, vicces bábuk :) Vannak mini ecset, iletve rúzs/szájfény összeállítások. Mindenki megtalálja a neki tetszőt :)

 

Bomb cosmetics

Adventi naptárak, mézis sütigyertyák, illatorgia.

Nem bírtam magammal és kibontottam az Adventi naptárat és már a szivecskéket dobálgatom a kádba. Mini méretben vannak benne fürdőbombák, szóval nagy csodát ne várj, de gyerekkádba tökéletes ajándék a törpéknek :)

A gyertya viszont valami isteni! Nagyon ajánlom! Az egész lakást mézeskalács illat lengi körül, mióta kibontottam :)

Eddig tartott kicsiny posztom személyes része. Köszönöm szépen a Lushnak, a Vaghegginek, az Essencenek, Bomb cosmeticsnek és a Starbucksnak a termékeket :)

Következzenek azok, amikért könnybe lábad a szemem, annyira tetszik és szeretném, hogy az ENYÉM legyenek!

Estée Lauder karácsonyi Blockbuster csomag

29!!! gyönyörű Estée Lauder top termék egy csomagban. Álomszép! A szaküzletekben, illetve Douglasokban láttam eddig kirakva. Legalább 20.000 Ft Estée Lauder smink vásárlása esetén lehet a Miénk 21500 Ft-ért.

estee.jpg

Guerlain Shalimar

Finom érzéki parfüm és káprázatos színek jellemzi a karácsonyi kollekciót, melyet Natalia Vodianova, a Guerlain múzsája neve jelez. 

shalimar-guerlain-ad-fragrantica.jpg

guerlain-shalimar-collection-2016-opener.jpg

 

Ti melyiket szeretnétek a fa alá? :)

 

Ha tetszett a bejegyzés, kövess Facebookon is ;)

Rengeteg hasznos infó és nyereményjáték vár rád!

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');