Zenélő "tampon" várandós anyukáknak
2016. december 12. írta: Szabinae

Zenélő "tampon" várandós anyukáknak

Igen, jól olvastad, zenélő tampon.. Őszinte leszek: Én már a menstruációs tölcséren is mattot kaptam, de ez azért viszi a prímet. Egyszerűen nem találok arra szavakat, hogy melyik idiótának jutott eszébe zenelejátszót feldugni egy várandós Nő micsodájába. Mondhatnak nekem bármit, hogy milyen jó, meg mennyire mozog rá a baba, de könyörgöm... Gondolkodjunk már egy kicsit el rajta...

Egy várandós nőnek nagyon oda kell figyelnie a higiéniára saját maga és a baba érdekében. Ez meg szerintem minden csak nem az.

Madzaga is van, ergo egy jack dugón keresztül össze van kötve a mobillal. Még belegondolni sem akarok abba, ahogy ennek a használata történik és kinéz, bár túl vizuális alkat vagyok. :(

Én ezt semmilyen módon nem tartom követendő dolognak. 1000% hogy én ilyet tuti nem fogok használni a várandósságom alatt.

A zenét, mint jótékony hatást a magzatra félreértés ne essék, támogatom, de nem úgy, hogy a hüvelybe helyezik. Nekem megfelel erre egy mezei/testen kívüli zenelejátszó eszköz is :)

que-es-babypod-1.jpg

 

babypod.jpg

babypod-altavoz-b-2_en.jpg

babypod3.jpg

Szerinted?

TEDD VAGY NE TEDD?

Még több szuper dologért, és különböző nyereményjátékokért kövess Facebookon is ;)

 

Érdekes lehet még:

Ezt kend ekcémás és érzékeny bőrre!

Kíméletes arcápolás kismamáknak és érzékeny bőrűeknek!

Extrán érzékeny a bőrőd? Tuti tippek kismamáknak és porcelánbabáknak!

Lehet gyakorolni a boldogságot?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');