Mi kell a többezres Instagram követőtáborhoz?
2017. január 06. írta: Szabinae

Mi kell a többezres Instagram követőtáborhoz?

Íme 8 szuper tipp hozzá!

Akár személyes profilodat szeretnéd felpörgetni, vagy akár egy üzleti oldalt kezelsz, akkor ki kell alakítanod egy stratégiát, mert az elengehetetlen lesz a későbbi sikerek miatt.

Nekem a saját "privát" instám létezik csak, de igyekszem köveketkezetesen építeni (szerintem sikerrel) az alábbi instrukciók alapján:

20150904203024-instagram-cellphone-social-network.jpeg

1, Válaszd ki a számodra ideális témakört, és maradj is annál!

Bloggerként, illetve márkaként is egyaránt fontos, hogy találd meg azt az egyéni tartalmat, ami TE vagy és meg tudd velük fogni/ szólítani a követőidet.

2, Legyél hiteles

A bejegyzéseid mindig kapcsolódjanak az adott téma köré. Tehát ha autókról írsz/posztolsz csak, akkor hülyén jön ha hirtelen szexuális segédeszközök jelennek meg nálad (csak egy példa volt).

3, Posztolj rendszeresen

Érdemes minden nap kitenni egy képet az Instagramodra, és így a követőid várni fogják az újabb és újabb posztokat. Ha azt szeretnéd, hogy a követőid száma stabilan növekedjen, nem engedhetsz meg magadnak "szabadságot".

4, Gondold át a hashtageket

Az, hogy a hashtagek milyen értékesek, talán már nem újdonság. Érdemes rászánni az időt egy kis kutatásra, hogy a legjobb, leggyakrabban használt számodra releváns címkéket megtaláld! Ha van pár állandó hashtaged, amik jól működnek a célcsoportod körében, de valamelyik éppen nem illik az adott poszt szövegébe, akkor sem kell mellőznöd. Én gyakran csak átmásolom őket :)

 

5. Találd meg az optimális időt a posztolásra

Figyeld meg, mikor a legaktívabbak a követőid (vannak erre már appok, illetve az Insta üzleti profilja is képes rá), és a posztolásnál ezt vedd figyelembe!

6. Csak vizuálisan jó tartalmat poszolj!

Nem elég, ha a tartalmad releváns és érdekes, fontos, hogy jól is nézzen ki. Ergo ne legyen pixeles és gagyi, mert azonnal tovább görgetnek a követőid.

7. Óvatosan a szponzorált posztokkal!

Mindig kösd össze valami személyessel és ne legyen zsúfolt. Törekedj a minőségre a mennyiség helyett!.

8. Használd a geotag (helyszín) funkciót

Jelöld be, hol készült a fotód, vagy hogy a célközönséged hol fordul meg gyakran. Ha például a fotód futócipőt ábrázol, bátran tageld be a margitszigeti futókört. Így azok a felhasználók, akik rákeresnek erre a helyszínre, találkozhatnak a te bejegyzéseddel is.

Forrás: www.enterpreneur.com

Ha szeretnéd profi kezekben tudni a márkádat, nyugodtan írj nekem e-mail, mivel nekem a munkám egyszerre a hobbim is ;)

 

Még több szuper infóért és érdekességekért kövess Facebookon is ;)

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');