Tökéletes randi program nem csak szerelmeseknek!
2017. február 01. írta: Szabinae

Tökéletes randi program nem csak szerelmeseknek!

Nemrég részt vettem egy eseményen, amin festettem! Igen kedves olvasóm: Festettem. Szerintem utoljára általános iskola rajz órán volt a kezemben festőecset a kezemben, és akko is almát kellett alkotnom. Szóval semmi extra tehetséget nem igényelt a dolog.

Ám most egy laza Élet fája elnevezésű festményt reproduláltam instruktor segítségével. Meglepően sikeresen. Őszintén szólva nem néztem ki magamból, hogy ennyire ügyes tudok lenni :D

Nekem nagyon tetszett az egész esemény. 2 óra masszív kikapcsolódás és alkotás. Kiszakít a stresszel teli mindennapi rohanásból.

paintcocktail.jpg

Festeni mindenki tud!

Az alkotói folyamat:

photogrid_1485516198262.png

Kiscsoportos festés résztvevői:

paintcocktail1.jpg

A fworkshop után már azon gondolkodom, hogy beszerzek saját festőállványt és ecseteket, mert annyira jól éreztem magam, annyira lenyugtatta a háborgó gondolataimat, hogy mindenképp állandó résztvevőjévé szeretném tenni a mindennapjaimnak.

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');