Valentin-napi Én-idő
2017. február 06. írta: Szabinae

Valentin-napi Én-idő

Közeledik az az „ünnep”, amit a szerelmesek napjának tartanak, és itthon is egyre többen ünneplik a párjukkal meg. Én személy szerint rajongok minden olyan ünnepért, amikor ajándékozhatok, vagy ajándékot kaphatok. Ha pedig direkt a párommal tehetem ez, az csak hab a tortán.

fokep.jpg

 

Nőből vagyok, tehát szeretek mindent, ami szép, szexi és finom. Legyen szó fehérneműről, édességről, vagy egy dögös ruháról, vagy egy új sminkről.

A szerelmesek ünnepe az érzéki piros és a dögös fekete szinek köré épül (legalábbis nálam). Én előszeretettel csomagolom be magamat ilyenkor szebbnél szebb anyagokba és megspékelem egy kis vörös rúzzsal.

De nem csak ilyenkor viseltetek rajongással a finom szaténért és csipkéért. A mindennapjaimba is imádom becsempészni. Nincs is jobb annál, hogy tudom, rajtam egy extra szexi fehérnemű van a business look alatt. Feldobja a napomat és még inkább Nőnek érezem magam benne. Kell ez a kis érzés. Amikor tudod, hogy dögös fehérneműben mászkálsz fel-alá, de rajtad kívül senki nem tud róla. Próbáljátok ki, megéri!

airbrush_20170110234911.jpg

Vörös rúzsból nekem több félém is van:

Van a Vagheggi Inka szájtintája, ami extra tartós mattra száradó „rúzs”, amiben tudok benne enni, inni, de cserébe csak sminklemosóval, vagy babapopsi kendővel jön le. És fog. Szóval nem épp praktikus viselek, ha a pároddal találkozol, mert tuti olyan lesz az ő feje is teljesen :D

Clinique Pop Matte: Matt, selymes hatású rúzs. Nem szárít, de nem is szárad be teljesen mattra. Nekem inkább egy ápoló matt rúzs benyomását kelti. Ezt szeretem a legjobban, mivel nem kell külön applikátorral szórakoznom és még tartós is. Viszont ezzel a szádon sem csókolózhatsz. Igazából egyikkel sem :D A különbség abban van, hogy miként tudod levakarni magadról és a párodról.

Ezt egyszerűbb lényegesebben, mint a szájtintát.

Isadora Lip Desire: Vörös szájstift. Egyszerű a felvitele, ám nem olyan tartós. Egy ivás után lejön. Viszont ehhez nem kell babapopsitörlőkendő, vagy lemosó, mert szalvétával le tudod szedni. Nem kenődik szerte szét a fejeden, mint az előző kettő, ha nem megfelelő módon próbálod leszedni.

K. A. P. (Kell A Púder): Az egyetlen magyar márka a mezőnyben. Nagy pigmentáltság és közepes tartósság jellemzi a krémes rúzsaikat. Többféle piros árnyalat közül lehet válogatni és nem szárítja ki a szádat sem. Leszedés közben nem maszatolódik fel a fejedre, hogy "vésővel" szenvedj a letakarításával. Szóval abszolút praktikus. Ettem, ittam benne és pár órát ez is kibírt egy hétköznapi rohangálós napon.

Valentin-napi lázban égek és nemsokára szuper Nyereményjátékokkal fogok jönni � Már alig várom � Közben teszteltem az @isadora_magyarorszag új alapozóját, ami iszonyat jól fed és bírta a takonykór strapát is ���A pirosító pedig valami álom � A @kap_the_hungarian_makeup_brand Impulse vöröse pedig valami eszméletlen szép. És nem tesztelték állatokon sem � #selfie #selfies #thatsme #makeup #makeupjunkie #makeupaddict #beautyjunkie @kap_the_hungarian_makeup_brand #lipstick #redlips #essence #eyeshadow @isadora_magyarorszag #coverage @lorealprofessionnelhun #loreal #highlight @maxfactorhungary #eyelashes #hungarianblogger #blogger #lifestyle #lifestyleblogger #mik #instahun #igers #igdaily #followme #instagood #smile #happiness

Szabinae � (@szabinae_) által közzétett fénykép,

Fehérneműből én rajongok a csipkéért és a fényes anyagokért. Ha kettő kombinálva van, akkor az maga a mennyország!

8986837085796187bb1049-470x588.png

Ha merészebb vagy, akkor egy vagány jelmezt is bevállalhatsz:

281710129569cc04379aaa-470x588.png

De a dögös ruhák is játszanak ilyenkor:

ruhak.jpg

 

Érdemes különböző oldalakon körbenézni, hogy hol milyen a kínálat, ne csak a fehérnemű boltokat járjátok körbe.

A fehérneműk és a ruhák a csakcsajok.eu oldalról vannak, ahol most szuper VALENTIN-NAPI KEDVEZMÉNYEK várnak rád!

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');