Érkezik az élőszereplős Kishableány
2017. március 10. írta: Szabinae

Érkezik az élőszereplős Kishableány

A Szépség és a Szörnyeteg után érkezik a következő élőszereplős mese. A Kishableány. Gyerekkorom Arielje és Sebastianje. Legalábbis én ezt vártam, amikor naivan belenéztem az előzetesbe. Amíg a Szépség és a Szörnyeteg 1-1ben szinte a Disney mesére alapszik, addig a Kishableány merőben más alapokra helyezi a történetet. Sehol egy Ursula, sehol az apuka. Kapunk egy cirkuszt egy gonosz varázslóval, aki látványoságként használja főszereplőnket.

landscape-1489098782-screen-shot-2017-03-09-at-53129-pm.png

Nézzétek meg Ti is és döntsétek el, hogy Nektek tetszik-e. Nekem eddig, ez alapján nem...

Ez nem a várt Disney mese, hanem az Andersen féle Kishableányra hajaz... Őszintén szólva én a Disney-nek jobban örültem volna...

Na mit gondoltok?

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');