Dobd el a borotvát és szeresd magad - Avagy szőrösen is szép a Nő
2017. április 19. írta: Szabinae

Dobd el a borotvát és szeresd magad - Avagy szőrösen is szép a Nő

A fitness blogger ezzel szeretné a természetes szépségre felhívni a figyelmet.

Morgan Mikenas ugyanis egy éve nem szőrtelenít. Jól olvastad. 1 éve dzsungelnyuszi és büszkén posztolja. Szerinte ezzel sokkal több ideje van magára, és komfortosabban is érzi magát a saját testében. 

Rengetegen csúfolják a lányokat általános iskolásban a lábuk szőrösödése miatt. Emlékszem engem is sokként ért, amikor rájöttem tizenévesen, hogy borotválkozni kell nekünk lányoknak is. Nem csak apunak. Sokkal szégyenlősebb voltam és bújtam a tesi óra előtt/után átöltözés közben, nehogy cikizzenek a többiek, hogy nekem már van cicim és hamarabb kezdtem szőrösödni, mint ők. A gyerekek gonoszak...

Amúgy Madonna lánya is ezt a "trendet" követi. Bár ő csak a hónalját nem borotválja.

Ti mit gondoltok erről?

girl-not-shaving-legs-morgan-mikenas-6.jpg

girl-not-shaving-legs-morgan-mikenas-7.jpg

girl-not-shaving-legs-morgan-mikenas-8.jpg

girl-not-shaving-legs-morgan-mikenas-11.jpg

girl-not-shaving-legs-morgan-mikenas-3.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, és nem akarsz lemaradni az aktualitásokról, kövess Facebookon is!

 

Érdekes lehet még:

Az unikornis haj idén a menő

Hajszínezés egy mozdulattal percek alatt!

Szexin perverz húsvéti videó a pucér Adriana Limával? Igen!

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');