Csajszombat csajokra hangolva
2017. május 08. írta: Szabinae

Csajszombat csajokra hangolva

5 menő csaj kitalált  egy nagyon vagány rendezvényt, a Csajszombatot, ahol a résztvevők különböző workshopokon vehetnek részt. Készíthetnek maguknak energia golyókat, fűszer, illetve tea keverékeket, kreatívkodhatnak, és ültethetnek virágot kis kosárkákba. Közben egy-egy állomás között/mellett elugorhatnak egy laza sminkre, majd egy fotózásra is. Emellett elleshetjük a gasztro fotózás titkait is

Mindezt Kamocsay - Beh Mariann, a Bazsalikomos kert tulajdonosa, Szauer Judit Gasztro PR, Szabó Jucus az 5 hozzávaló gasztrobloggere, Bánhidi Dóra a PandArte blog írója és Vass Nóra fotós ötölte ki és vitte is véghez. A sminket pedig Csomor Adrienn készítette.

Én szeretek alkotni. Legyen szó a kertről, erkélyről vagy a konyháról. Ez köthető ahhoz, hogy én még ahhoz a korosztályhoz tartozom, aki alkotott az iskolában. Volt agyagozás, tűzzománc festés, és zene oktatás is. Mindez perszer szabadfoglalkozáként.

Szóval gyerekkoromból hoztam magammal a kézzel csinálok valamit-et :)

Elsőként virágok kosarat csináltam Dóri - PandArte - workshopján.

csajszombat_pandarte.jpg

 Majd energiagolyókat Jucussal - 5 hozzávaló-, amit egy alapanyag felismerő teszt előzőtt meg.

csajszombat_5_hozzavalo.jpg

Ezután Mariannál - Bazsalikomos kert - alkothattam meg saját ízlesem szerint a finomabbnál finomabb fűszereket és teákat. Isteni izűk is van. Teszteltem is azóta :)

És a végeredmény:

csajszombat_summa.jpg

Közben pedig Nóri is csinált rólam képet :)

_mg_9461-2.jpg

A program pedig a nagy siker miatt programsorozattá vált :) Érdemes elnézni rá, mert ritka a jó csajos rendezvény...

Csajszombat Facebook oldala ITT érhető el

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');