Virágok erejével a szép bőrért
2017. május 08. írta: Szabinae

Virágok erejével a szép bőrért

Ki ne szeretné a virágokat. Nem csak díszként, de magunkon is. Parfümként, krémként, maszként. Mindenhogy :)

A különböző kozmetikumokhoz manapság már mind a Nők, mind a Férfiak előszeretettel nyúlnak. Nem egyszer láttam már maszkban pasikat. Nem ciki, mert nekik is szükségük van egy kis kényeztetésre, plusz nekünk is jobb egy pihepuha arcbőrű Férfihez hozzábújni. Igazam van?

A hialuronsavról tudjuk, hogy milyen jó kis cucc. Nemcsak kívülről, de belülről a porcokra és az izületekre is kíváló. Emiatt rengeteg készítményben használják.

 490476672.jpg

A virágok is reneszánszukat élik, így rendre jelennek meg a piacon a újabbés újabb virágzóan csodás készítmények. Íme közülük aktuális kedvenceim:

Phi Flowerpower

Kedvenc levendulás arckrémem. Kézműves magyar termék, és az ekcémámat is lentebb húzza mindig. A levendula illatát pedig órákkal később is érzem magamon. Annyi, hogy a levendula allergén, szóval egyeseknél allergiás reakciót válthat ki. Szóval a hiperérzékenyeknek óvatosan ajánlom csak.

Pumpás kiszerelésben kapható, így végre nem kell tégelybe belenyúlkálni és utána a köröm alól vadászni a krém darabkákat. Abszolút kényelmes kivitelezés. Emellett pedig mindig más-más címkével kapja az ember, mert limitált címke kollekciókkal dolgoznak ennél a terméknél. Nagyon vagány. Olyan, mint a Pokemon. Gyűjtőgetheti az ember :D

A képen látható vadrózsa olaj is fantasztikus. Én a dekoltázs olajat használom az arcomra is, krémmel keverve, ha egy erőteljesebb időszakon vagyok túl. Alapjáraton max heti 2-szer használom csak, de imádom :) Mondhatni, hogy azonnali hatása van. Oda-meg vissza vagyok érte (is). Több barátnőmet "szoktattam" már rá.

Vagheggi Flowers maszkok

A Vagheggi limitált Flowers Beauty Extra szépség maszk csomagjai 4 különböző verzióban, 4 különbüző virágos maszkkal veszik fel a harcot a fáradt, fakó bőrrel szemben. A csomik 2 maszkot rejtenek magukban: Egy detox, méregtelenítőt és egy bőrfiatalítót, hidratálót.

Jó kis kombó. Lehetőleg egymás utáni napon használjátok fel a maszkokat a maximális eredmény érdekében.

Nekem a fehér liliom csomag van meg. Igazából a jázminos lenne a legjobb a bőrömnek, de rühellem a jázminnak már az illatát is, a többihez pedig fiatal vagyok, vagy nem olyan a bőröm, amiből ki tudná hozni a maximumot. Így a lilomnál maradtam. És nem bántam meg. A költözéses, stresszel teli pár hét után finoman szólva is szarul néztem ki, így az első szusszanó naponom feldobtam egy laza maszkot és abban festegettem ( igen, nekem festés is lazításnak számít a bútor szerelés után).

Szépen kisimította az apróbb ráncokat. Egyenletesebb bőrfelszínem lett és érezhetően puhább bőröm. Végre nem néztem ki úgy, mint egy szellem....

vagheggi_flowersbeauty_gigliobianco.jpg

Nourish Kale család

Nem tudom a fodros kel virágnak számít-e, de szoktak vele dísziteni, így úgy voltam vele, hogy miért ne rakhatnám be a cikkbe. Arclemosó gél, hámlasztó, szemkörnyékápoló és öregedésgátló kézkrém található a termékcsaládban. Az arclemosóról ITT már volt szó korábban, de most is kiemelném, hogy mennyire imádom :) Undi a színe (ezüstös zöldes libafos színváltós) , de tökéletesen lehozza a sminket és eltávolítja a szennyeződést. A fodroskel mellett afrikai feketebab, algin, rozmaring, geránium, aloe vera, fenyőtömjén, mirha és hialuronsav található a lemosóban.
nourish-kale-.jpg

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');