Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Intim olaj, amit meg is ehetsz, és mindenhova kenheted
2017. május 09. írta: Szabinae

Intim olaj, amit meg is ehetsz, és mindenhova kenheted

9f1c15e7f12591732f5d933383961547.gif

Nemrég találkoztam ezzel a termékkel a Müllerben és felkeltette a kíváncsiságomat. Igazából a márka baba mama készítményeinél álltunk meg, és amíg Sophie azok összetételét olvasgatta, én nézelődtem. 

Az első ami megfogott az az volt, hogy vegán és ehető minőségű kozmetikum, mert ilyennel még nem találkoztam.

Aztán a CocodaySpa megnyitóján volt szerencsém közelebbről is megismerkedni a Coconutoilcosmetics termékeivel és nekiálltam tesztelni is őket.

Az intim masszázs olaj alapja kókuszolaj, ami egyrészt nagyszerű fertőtlenítő, sebgyógyító, másrészt fantasztikus hidratáló is egyben. A csomagolása is környezettudatos, mivel üveg, és a kupakja pedig lebomló kukorica. Szóval 100%-ban ZÖLD a termék.

coconut_intim_olaj.jpg

Több funkciója is van:

  • Nagyon jó masszázsolaj: Könnyen beszívódik, nem hagy nyomot és tusolni sem kell utána, mert testolajként működve beszívódik a bőrbe.
  • Tök jó intim lemosó: Olajos, tehát nem csak baciölő, de még ápol is ott lenn, ami valljuk be, néha hasznos tud lenni, mert ott nem kenegeti magát az ember testápolóval, plusz az esetleges begyulladt szőrtüszőkre is jó.
  • Baromi jó síkosító: Teljesíti a funkcióját (szerintem ezt nem kell kifejtenem), és még ki sem szárít közben, mint a legtöbb erre használt készítmény. 
  • Jól regenerál minden sérülést: Gondolok itt borotválkozás közbeni sebekre, szex közben szerzett hámsérülésekre.
  • Ehető. Simán főzhetsz vele, ha épp nincs más kéznél :)
  • Finom Bounty illata van

massage.gif

Szóval összességében imádom. Csak ajánlani tudom. 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');