Így csinálj Pink kókuszgolyót 3 összetevőből!
2017. május 21. írta: Szabinae

Így csinálj Pink kókuszgolyót 3 összetevőből!

Mostanában az kísérletezek a sütikkel, és az ételszínezékekkel. Nem éppen szokványos ízeket és formákat hozva. Ilyen volt a kék kókuszgolyónak álcázott almáspite esete is :)

Imádom a Raffaellot, de sajnos tartalmaz számomra allergén hozzávalót, ami miatt nem igazán ehetném (néha bűnözök), úgyhogy nekiálltam kikísérletezni a saját ízvilágomnak megfelelő helyettesítőt a kedvencem helyett.

pink_kokuszgolyo.jpg

Nem mondom, hogy tökéletesen sikerült a Raffaello imitálás, de imádom :)

Gyors és finom. Nem utolsó sorban pedig paleo és vegán!

Hozzávalók:

  • 160 g kókuszreszelék
  • 80 g darált cukor/cukorhelyettesítő/eritrit/barna cukor 
  • 3 evőkanál kókuszzsír

Elkészítés:

A cukrot/cukorhelyettesítőt kicsit összedaráltam a kókuszreszelékkel.

Ezután hozzáöntöttem a kókuszzsírhoz és kis golyókat formáztam belőle. Én piros ételszínezőt öntöttem még hozzá, amitől csinos pink színt kapott.

Nagyon finom és egyszerűen elkészíthető!

 

Jó étvágyat hozzá!

Még több szuper dologért, gluténmentes receptért, és különböző nyereményjátékért kövess Facebookon is ;)

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');