Mennyei lasagna tészta nélkül, gluténmentesen
2017. június 24. írta: Szabinae

Mennyei lasagna tészta nélkül, gluténmentesen

Ez az a recept, amit Garfield is megirigyelne, hiszen megnyalja az ember utána mind a 10 ujját! Sőt nem csak megirigyelné, hanem el is orozná rögtön :)

Nagyon egyszerű elkészíteni. Ha valaki csinált valaha rakott krumplit, akkor menni fog neki.Tészta helyett én krumplit használtam először, majd kipróbáltam édesburgonyával is. Ízben van csak a két verzió között különbség, mivel az édesburgonya kissé sütőtök ízű, de aki szereti az izét, az szeretni fogja. Az édesburgonyás verziót cukorbetegek és inzulinrezisztensek is fogyaszthatják, mivel lassan felszívódó szénhidrátok közé tartozik. A sima krumpli pedig nem... Sajnos az gyorsan felszívódó szénhidrát.

lasagna.jpg

Hozzávalók:

  • fél kiló darált hús
  • 1 zacskó bébispenót
  • kb 3-400 g sajt. Ízlés kérdése
  • 500 ml paradicsompüré
  • burgonya vagy édesburgonya 

Elkészítés:

A húst süsd meg egy serpenyőben folyamatos kevergetés közben és fűszerezd. Én sóval, borssal és oregánóval szoktam. Mintha egy Milánói alapot csinálnál

Ha megsült  darált hús, akkor öntsd rá a paradicsompürét és rottyansd össze.

A burgonyát szeleteld fel vékony cikkekre és helyezd egy edénybe (én jénaiba szoktam), és merd rá a paradicsomos húst. A következő rétegként helyezz rá bébispenótót., majd reszelt sajtot. Ezt még ismételd meg 3-szor (vagy többször. Edény méret függő)

Ha kész vagy, akkor tegyél rá alufóliát és rakd be 200 fokos előmelegített sütőbe 20 percre. 15 perc után vedd le róla a fóliát, hogy  a maradék 5 percben megpiruljon a sajt.

lasagna1.png

Forrás: Tasty

Jó étvágyat! 

Ha tetszett a bejegyzés, és nem akarsz lemaradni az aktualitásokról, kövess Facebookon is!

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');