Így ápold a hosszú hajat!
2018. május 04. írta: Szabinae

Így ápold a hosszú hajat!

langhaarmadchen_cover_blogozine_3.png

Azt gondolnád, hogy a hosszú hajat ugyanúgy kell ápolni, mint a rövidet? Tévedtél. Teljesen más szabályok vonatkoznak a loboncra. Saját akarata van. Ha épp nem jól nyúlsz hozzá, nem megfelelő termékkel, akkor úgy fogsz kinézni, mint akit egyszerre nyalt le egy boci és csapott meg a 220. Tudom miről beszélek, mert 3 embernek is elegendő sűrűségű derékig érő hajkoronám van, amit kb 1-1,5 hetente mosok meg teljesen. Addig csak a lógó részt, de azt is csak akkor, ha tömegközlekedési eszközzel utaztam (BKVztam).

hajasbaba_kep.jpg

Én és a loboncom :D       Kép: Emlékálmodó 

Kevés hajápolási termék van, ami kifejezetten a hosszú hajat veszi célba. Sőt! Kifejezetten nekik még szerintem nem készített egy gyártó sem cuccokat. Eddig. Ugyanis a DM-ben lehet szerdától kapni a Langhaarmädchen névre keresztelt [ magyarul hosszú hajú lány ] hajápolási családot kifejezetten hosszú hajú Nőkre specializálódva. 

A hajravalók csomagolása nagyon cuki, igazán csajos, és vegán. Látszik, hogy ki a célközönsége a terméknek, de ez nem is meglepő mivel 2 német bloggerina - Mona & Julia - alkotta meg őket :)

Extra cukiság benne, hogy minden terméken egy-egy kedves tanács van: pl. a kókusz és a buriti olajos hajbalzsamon az, hogy "Kedves hosszú hajú lány! Elalvás előtt fond be a hajadat, ez megakadályozza a hajszálak töredezését."

buehne.jpg

Személy szerint én az intense repair sampon balzsam hajregeneráló olaj kombinációt próbáltam ki egy kis sós hajformázó spray finish-sel, ami az éjszakára befont fürtjeimben alakult hullámokat fixálta. 

Szabinea � Lifestyle Blogger (@szabinea) által megosztott bejegyzés,

A hajbalzsamot én fésű segítségével szoktam eloszlatni a hajamon, mivel máshogy leszakadna  a kezem, és ezáltal egyenletesen is tudom elosztani. Ehhez a DM-ben is kapható rózsaszín Tangle Teezer finishing fésűt használom. Tudom nem éppen erre való, de nekem nagyon bevált rá.

Az összes termékben az a legnagyobb közös tényező, hogy hihetetlenül finom illatuk van. 

Többféle is létezik belőle:

  • Intense Repair: Kókusz-, és buriti olajos ápoló termékcsalád
  • Silver Blond: Babarózsa & levendula illatú hamvasító termékcsalád
  • Angel Blond: Monoi olaj & Ylang Ylang illatú szőke hajra kifejlesztett termékcsalád
  • Volume: Acai gyümölcsös & Acerolás volumennövelő termékcsalád
  • Styling: Megtalálható ebben a kategóriában sós vizes hajformázó, száraz sampon, hővédő spray, hajra való púder, és hajlakk is.

langhaarmaedchen.jpg

Én az Intense Repairt használom most, de be fogok szerezni egy Silver Blondot is egyrészt az illata miatt, másrészt pedig azért, mert sötét szőkéig le tudja szívni a nap a hajamat nyáron, ha sokat vagyok napon, és tengeri sós cuccot használok rá :D (minek ide fodrász... a természet melíroz :D ) 

A Langhaarmädchen a kiemelt DM üzletekben kapható jelenleg külön állványon elhelyezve [ ITT ellenőrizheted, hogy hol lehet őket kapni ]. Rettentően barátságos áron vannak. :)

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 *Szponzorált tartalom

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');