A húsevő növény nem csak a legyet eszi, hanem a narancsbőrt is!
2016. szeptember 05. írta: Szabinae

A húsevő növény nem csak a legyet eszi, hanem a narancsbőrt is!

Becsengettek. Véget ér a nyári szünet, és újra ellepték az utcákat az iskolások/egyetemisták.

Ideje nekünk is rendbeszedni magunkat és nagytakarítást végezni a testünkben!

Ideje a méregtelenítésnek.

Elsőkörben szabaduljunk meg a ronda narancsbőrtől, mely újra "élvezi" társaságunkat.

Nemrég volt szerencsém megismerkedni egy igen egyedi módszerrel, a húsevő növény általi narancsbőr kezeléssel! Emlékszem, hogy gyerekként rémálmaim voltak egy ismeretterjesztő film után ettől a növénytől, úgyhogy előítéletekkel vágtam neki a tesztnek.

A harmatfű az egyik legismertebb húsevő növény, melynek erejét felhasználva a Vagheggi megalkotta a Fuoco testkezelést.

A Fuoco testkezelés során a többek között karnitinnel és koffeinnel tuningolt harmatfű felveszi a kesztyűt a narancsbőrrel szemben és fagyosan-csipősen csökkenti is azt!

dsc00904.JPG

A kezelés egy alapos bőrradírral indult, amit harmatfű koncentrátum és fekete pakolás követett. Be lett kenve minden kényes részem nyaktól térdig bezárólag (hát, has, fenék és comb). Ezután be lettem fóliázva és takarva pléddel. Konkrétan úgy néztem ki, mint egy múmia!

dsc00909.JPG

Kezelés közben megtapasztaltam a fagyos didergéstől kezdve, az égő, csipő/maró hatásig mindent, de úgy tartja a mondás, hogy a szépségért szenvedni kell.
Fél óra elteltével kicsomagoltak és mehettem fürdeni. Mindenhol vörös voltam, viszont a egyenletesebb és feszesebb lett a bőröm!
Sose gondoltam volna, hogy valaha ilyen praktikákhoz folyamodok, de azt mondom, hogy megérte kipróbálnom a húsevő növényes narancsbőr kezelést!
Ha Ti is kíváncsiak lettetek, próbáljátok ki a legközelebbi Vagheggi szalonban és írjátok meg tapasztalataitokat!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');