Itt az ideje a tökéletes bőrnek!
2016. szeptember 09. írta: Szabinae

Itt az ideje a tökéletes bőrnek!

Fénylik és hámlik egyszerre az arcbőröd? Nyomot hagysz telefonálás közben a kijelzőn? Ismerős?
Nekem sajnos igen. Foltokban zsíros, máshol pedig extra száraz bőrrel rendelkezem. És ennek minden hátrányával is.
Mint megtudtam, ennek az étkezésen kívül az az oka, hogy nem egyenletes a bőröm, és nem jó arcápolókat használok.
Nemrég ajánlották nekem, hogy próbáljak ki hámlasztót, mert az rendbe fogja rakni a bőrömet.
Húztam halasztottam a dolgot, de a múlt hónapban nekiálltam a Paula's Choice kémiai hámlasztójával a „kúrának”.


Én a RESIST Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA kémiai hámlasztó krémet próbáltam ki.
Amit érdemes tudni, hogy a hámlasztókhoz sok esetben szoktatni kell a bőrt, főleg, ha az most először használunk ilyen jellegű terméket. Erre külön fel is hívták a figyelmemet! Fontos a fokozatosság: első héten 2x, második héten lehet, 3x lehet használni, és így tovább fokozatosan, végül akár mindennap is.

Egyszerűen imádom, mivel az utóbbi pár évben nem volt ennyire tiszta az arcbőröm.
Halványította a régi pattanások után megmaradt mélyedéseket, és a mimikai ráncokat is.
Ha tovább csökken a homlokomon a ráncmélység, talán még botoxra sem lesz szükségem;)
Gyerekként rengetegszer vérzett az orrom, mivel nem túl erősek (állítólag) az erek a nózimban. Sajnos ez kívülről is elkezdett látszani és elkezdtek elpattanni az erek az orromon és a környékén.
Ezt hívják hétköznapi nyelven rosaceának. De ezen is segített a hámlasztó. Nem mondom, hogy teljesen eltűntette, de csökkentette a mértékét. Már nem kell bevakolni alapozóval az egész orromat!

Nem azt mondom, hogy csodaszer, mert nem lett bababőröm, de szemmel láthatóan javult a bőrőm szerkezete, amit ezelőtt nem gondoltam volna.

http://www.beautylab.nl/wp-content/uploads/2014/08/Paula%E2%80%99s-Choice-RESIST-Daily-Pore-Refining-Treatment-BHA-01.png

Betartva a használati utasítást az első héten 2x, majd 3x, 4x és végül mindennap.
Fontos, hogy este arctisztítás után kell használni, mivel fényérzékennyé teszi a bőrödet utána!
Ugyanúgy kell használni, mint egy tonikot: Vattapamacsra/korongra raksz egy keveset és áttörlöd vele az arcod a szemkörnyék kihagyásával). Ezután felvittem az hyarulon savas szemkörnyékápolómat és éjszakai krémemet.
A jó hír, hogy még nem jutottam el Madonna szintjéig és nem fóliázom magam éjszakára be, de 45 percet igénybe vesz esténként a szépségápolási procedúrám.

A legjobb az egészben, hogy sem a Paula's Choice, sem a Vagheggi Rehydra hyarulon savas termékcsaládja - reklám szerint - nem állatokon tesztelt szépségápolási termékek!

Akinek problémás az arcbőre, nem tiszta, mélyedések, foltok találhatók a felszínén, ha mást nem is, de próbálja ki a kémiai hámlasztókat! Sokat fog javítani a bőrön.
Kombináljátok szerintem a Vagheggi Fair Trade krémjeivel. Nekem a Hyarulon savas termékek váltak be.

Esti rutinom során bevált termékek:

Uriage Gommage Intégral mélytisztító bőrradír 200 ml: 3990 Ft
Vagheggi Rehydra lemosó tej 200 ml: 5090 Ft
Paula's Choice RESIST Daily Pore-Refining Treatment 2% BHA kémiai hámlasztó 30 ml: 4420 Ft
Vagheggi Rehydra szemkörnyék ápoló 30 ml: 8850 Ft
Vagheggi Rehydra éjszakai krém 50 ml: 6515 Ft

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');