Márciusi szépségújdonságok
2018. április 04. írta: Szabinae

Márciusi szépségújdonságok

A februári szépségújdonságok sikerén felbuzdulva úgy gondoltam, hogy ezt rendszeresítem és minden hónapban készítek nektek egy ilyen összegző cikket az adott hónap újdonságairól!

Szóval ha kíváncsi vagy arra, hogy frissen megjelent újdonságokból miket érdemes kipróbálni, akkor tarts velem és olvass tovább. Szó lesz sminkekről, kencékről, és parfümökről is.

dm_event_en_10.jpg

LOCCITANE AQUA

A francia márkának mint már Ti is tapasztalhattátok iszonyat jó termékek találhatóak. Ilyen az Aqua termékcsalád is, melyről leginkább az a szó jut eszembe, hogy tiszta. Nagyon letisztult a csomagolása, és az illata is.  Leginkább a vízhiányos bőrrel áldott emberek fognak megörülni, hisz ez a termékcsalád leginkább nekik lett kitalálva. Az egyetlen olyan termék a listában, mit most jelenik meg, ám én hála a cégnek hamarabb tudtam őket tesztelni :) És jelentem: Nagyon jók, és szeretem őket. Pedig én elég finnyás vagyok arra, hogy mit is kenek a fejemre fel. Ez pedig még direkt a korosztályomnak készült: 20-as/30-as emberkéknek, akiknek számít már, hogy mit használnak, és odafigyelnek a bőrük egészségére is.

Ultra hidratáló arcgél: Ezernyi mikrogömbökkel az ultra-hidratáló arcgél elfojtja a bőr szomjúságát, és megköti a nedvességet benne. Egyszerre krémes, és lágy. Nagyon könnyű viselet. :) Leginkább vízhiányos bőrre ajánlom.

Ultra hidratáló arckrém: Világoskék arckrém. Inkább a szárazabb bőrrel rendelkezők fogják szeretni, mivel hidratáló alapanyagban rendkívül gazdag arckrémről beszélünk. Én őt estére ajánlanám inkább a kombinált bőrrel rendelkezőknek.

Aqua arc tisztító gél: Az arc tisztító gél könnyű habbá válik, amely gyengéden eltávolítja a szennyeződéseket a bőr kiszáradása nélkül.

KIEHL'S MIDNIGHT RECOVERY BOTANICAL CLEANSING OIL

Esténként szoktam használni arctisztítás előtt sminklemosóként. Nagyon szépen leszedi a legmakacsabb szempillaspirált is mindenféle szenvedés nélkül egyszerűen. Vattapamacsra rakva gyengéden "leolvasztom" a szempillaspirált a helyéről, leszedem a smink nagy részét, majd lemosom arclemosóval. A helyes sminkleszedésről ITT olvashatsz.

NOURISH BALANCE ARCKRÉM 

Mivel nekem kombinált a bőröm, kifejezetten szeretem az enyhén mattító hatású krémeket, mint amilyen ez is. Isteni almás illata van, vegán és állatkísérletmentes biokozmetikumról van szó, ami telis tele van mindenféle tápláló összetevővel. Szérummal együtt szoktam használni. Az pedig, hogy épp melyik szérumot használom nagyban függ, hogy épp női napjaim vannak-e vagy sem. Ha igen, akkor ragyátlanító kell :D 

Kinek mit hozott a nyuszi? �� What did you got for Easter���

Szabinea � Lifestyle Blogger (@szabinea) által megosztott bejegyzés,

PACO RABANNE OLYMPEA AQUA

Hasonlít az anyag illatra, de itt inkább a citrus érvényesül, majd nálam a bergamont, és gyömbér. Inkább a friss, tavaszias illatokat kedvelőknek ajánlanám ezt a parfümöt.  [ Fej: bergamot, vizes jegyek, keserűnarancs Szív: gyömbérvirág Alap: vanília, só, kasmírfa, ámbra ]

Szabinea � Lifestyle Blogger (@szabinea) által megosztott bejegyzés,

LACOSTE POUR FEMME INTENSE

Karamell barna üvegbe zárt érzékiség. Egyszerűen varázslatosan süteményes virágos illata van ennek a parfümnek. Nekem sokkal jobban tetszik ez, mint az anyaillat, de mindenkinek más jön be. Én imádom a virágos, fás, bársonyos textúrákat felidéző, intenzív illatokat, amik megvannak bolondítva valamivel. Ez most bolgár rózsával és ausztrál szandálfával.

TOUCHLAND KUB2GO EPER

A kézfertőtlenítő nálam alaptermék. Eddig levendulásom volt, ám most beszereztem egy epreset is, amit egyszerűen imádok. A márkát alapból nagyon szeretem és mindig ezt használom, mivel nem hagy nyomot, gyorsan megszárad és nem lesz undi ragacsos utána a kezem. Plusz a táskám pántját is lefújhatom vele, hogy bacitlanítsam. Mindig más illatot próbálok ki.

img_1663.jpg

BOTANICALS FRESH CARE LEVENDULÁS CSALÁD

Nekem nagyon érzékeny a fejbőröm (és ekcémás is sokszor sajnos) és emiatt mindig félve nyúlok egy-egy újabb samponhoz a megszokott termékek mellett, de pozitív csalódás volt a Botanicals legújabb termékcsaládja. Nagyon jó tisztító ereje van, nem irritált és a balzsam pedig pihe-puhává varázsolta a hajamat a végén. Ami valljuk be ekkora loboncnál minden, csak nem egyszerű.

img_1810.jpg

SISLEY HAIR RITUAL

Végre nem csak a sminkek, hanem a hajápolás terén is is megkaphatjuk a sisley kényeztetését. Állatkísérletmentes, SLS mentes mindenféle tápláló hatóanyagokban rendkívül gazdag termékcsaláddal jelentkezett a hajas piacon a márka. Itthon kizárólag a Marionnaud üzleteiben kapható. Egytől-egyig isteniek a termékek. Tejesen beléjük szerettem. A borsos áruk ellenére :D A hajbalzsalmot igazából kb mindenhova kenheted. Én a kezemre is raktam a múltkor. Az olaj pedig valami isteni! Szavakkal nem lehet leírni azt, amit művel a fejbőröddel. Szóval nekem lemosott mindent a hajápolási trónról ez a termékcsalád.

img_1830.jpg

LUSH TWILIGHT

Levendulás lila óriás habot képző tusfürdő. Esténként jó döntés beledőlni egy levendulás habos fürdőbe és ellazulni. Nem csak nagyon finom illata van, és hatalmas habja, hanem mintha puhítaná is vizet, és selymessé is varázsolná. Ha még intenzívebb élményre vágysz, akkor feldobhatod egy fürdőbombával, vagy fürdősóval.

LUSH FREE RANGERS

A Lush húsvéti fürdőbombája bombasztikus habbal és pezsgéssel dobja fel a kádadat. Finom bergamottolaj és a feketeribizli illat fogja ellepni a fürdőszobát tőle. Lehet egyben, vagy külön-külön is beleejteni a vízbe a tojás két részét. Én két részben használtam fel.

KNEIPP FÜRDŐGYÖNGYÖK

A márkának nagyon szeretem a fürdősóit. Főleg a hátlazítóját, és a DM sajtó rendezvény volt szerencsém kapni tőlük egyet a fürdőgyöngyökből is, amit azonnal ki is próbáltam. Iszonyt jó! Nagyon finom illata van, gyorsan feloldódik és szép pink lesz tőle a víz :)

img_1855.jpg

BOMB COSMETICS FÜRDŐBOMBÁK

Unikornisos fürdőbombák. Rettentően vicces és egyszerűen zseniális a kivitelezése.

DOVE SHOWER MOUSE

Mint minden nő, én is zuhanyzás közben dzsungelnyuzsitlanodok, amit eddig vagy a pasim borotvahabjával, vagy tusfürdővel oldottam meg, ha lusta voltam kimászni a habért utólag a zuhany alól. Úgy látszik nem csak én voltam ilyen, hanem valaki a Dove termékfejlesztői csapatában is, ugyanis kihozták azt a fürdőhabot, ami a tusfürdő és a borotvahab elegáns keveréke. Szintén a DM sajtó rendezvényén kaptam goodbye csomagban a Dove standján.

img_1867.jpg

EUCERIN DERMOPURE MÉLYTISZTITÓ ARCLEMOSÓ ZSELÉ

Az Eucerin újdonsága ez a 400 milis arclemosó, amit  az adagolópumpának hála nagyon kényelmesen lehet használni. Én a DM-es ebelines konjak arcradírozó szivacsomra szoktam rakni reggelente és azzal mosom meg az arcom.

EUCERIN DERMATOCLEAN 3IN1 MICELLÁS VÍZ

Az arclemosó utáni következő lépés, vagy ha smink van rajtam az előtte lépés is. Hatékonyan leszed mindent.

img_1825.jpg

 

L'OREÁL BALMAIN 

A francia divatház és a Loreál kollaborációjának két darabját én is birtokolhatom (sajtórendezvényen kaptam). Nekem ez a két naturálisabb színem van meg, Nagyon jó a fedése, viszont annyi az egyetlen negatívuma, hogy Loreálra nem jellemző módon, de nekem kicsit mászik, és nem marad úgy ott mint a többi, bár lehet hogy az én tecbikámmal van baj. Viszont színre és fedésre nagyon jó!

img_1826.jpg

 ISADORA WONDER NAIL

Púder színű, tartós, nagyon jól fedő körömlakkok érkeztek a márkához. Egy rétegben is gyönyörű, de inkább a kettő az igazi. Gyorsan szárad és visszafogott hatást kelt.

img_1789.jpg

ISADORA METÁL LIPS

A metál szájfények ide is eljutottak és rögtön kettőt is kipróbálhattam. Egy rózsaszínes hús színűt és egy lilát. Ebből a rózsaszínes inkább az én színem és sima szájfénnyel, vagy rúzzsal kombinálva nagyon szuperül néz ki nappalra is. Estére pedig mind a kettő nagyon jó kiegészítője lehet a party sminkünknek.

img_1522.jpg

DM TREND IT UP HOLO TERMÉKEK

A Dm sajátmárkás sminktermékei is kihozták a holo termékeiket. Kapható arcfény, körömlakk, szemceruza, és primer is. Én a primerrel ismerkedem, és nagyon érdekes. Ad az arcnak egy alapfényt, ami nagyon szépen működik nappal is alapozó alatt :)

img_1893.jpg

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');