Ezek a legjobb parfümreklámok őszre
2018. szeptember 11. írta: Szabinae

Ezek a legjobb parfümreklámok őszre

Erőteljesen léptünk bele az őszbe, és érkeznek is sorra a legújabb trendek erre az időszakra vonatkozóan kezdve a parfümöktől kezdve az öltözködésig.

Ebben a bejegyzésben pedig a parfümöket vesszük górcső alá. Illatjegyek, és (esetleges) tapasztalatok és persze a bevezető kampányok is.

A legtöbb márka, mint azt már megszokhattuk egy-egy sztárt kért fel kampányarcnak. Többek között Jennifer Lawrence, Axente Vanessa, Palvin Barbi, Emma Stone is egy-egy illatot reklámoz ezáltal. 

DOLCE & GABBANA  - THE ONLY ONE

A sárkányok anyja -aka Emilia Clark- immáron másodszor lett D&G lány. A képeket Luca és Alessandro Morelli készítették. A gyönyörű fekete-fehér fotókon Emilia egy római vendéglőben élvezi a "Dolce Vitát". Az  Only One egy alapvetően virágos illat egy kis ibolya, kávé, vanília és  pacsuli jegyekkel elegyítve. A reklámfilmben pedig Emilia a "Quando, Quando, Quando" dalt játssza.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

Videó:

CAROLINA HERRERA - GOOD GIRL VELVET FATALE’

A kampány arca itt sem változott. Újfent Karlie Klosst láthatjuk ezúttal tetőtől-talpig vörösben Seblon Lens kamerája előtt.  A Good Girl Velvet Fatale nevet viselő parfüm megőrizte a jázminos nőiességét egy kis provokatív játékosságot belevíve.

Az alapillat ámbra (borostyán), cédrus, fahéj, kakaó, kasmírfa, pacsuli, pézsma, praliné, szantálfa, tonkabab, és vanília, mely bolgár rózsával, jázminnal, narancsvirággal, írisz gyökérrel, tubarózsával egészül ki a szívjegyben, és bergamottal, citrommal, kávéval, és mandulával a fejjegyben.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

NINA RICCI - BELLA

Nina Ricci  tündévilága egészült ki a provokatív Bellával, melynek nem más az arca, mint Palvin Barbi. 

Nina romantikus álmodónak számít, Luna titokzatos, Bella pedig a merész hercegnős illatot testesíti meg. Az alapjegye a fehér pézsma, és a vanília, mely rózsával, fréziával, zöld mandarinnal és rebarbarával egészül ki egy különleges illatkompozíciót alkotva.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

LOUIS VUITTON - ATTRAPE-RÊVES

Emma Stone tavaly lett a LV nagykövete, és idén ősszel debültál velük az első parfüm kampánya Attrape-Rêves néven. A képek nagyon romantikus, és letisztult világot közvetítenek. Olyat, amit maga a színésznő is teljes mértékben magáénak érez a vörös szőnyeges eseményeken is.

A parfüm orra nem más volt, mint Jacques Cavallier Belletrud. Az orientális virágos Attrape-Rêves a bazsarózsa, a gyömbér, a török ​​rózsa és a kakaóvirág jegyeit viseli magán.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

JEAN PAUL GAULTIER - SCANDAL BY NIGHT 

A tervező zseni múzsája ennél a parfümnél is a magyar topmodell, Axente Vanessa volt, aki JPG számára (is) megtestesíti a vagány francia Nőt. Gaultier legújabb, ultra sexy, botrányosan jól sikerült orientális-virágos illata az alapillat intenzívebb, mélyebb kiadása, mely mézzel, tubarózsával, tonkababbal és pacsulival csábít.

MARC JACOBS - DAISY LOVE

Marc Jacobs Daisy Love parfümjének nem más az arca, mint Cindy Crawford lánya, Kaia Gerber. Erről itt írtam korábban. Maga a parfüm mennyeien illatozik az emberen órákon keresztül.

Üde, friss, fás illat, melynek az alapja kasmír pézsma, uszadékfa, egy kis eperfával és százszorszéppel megbolondítva.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

 DIOR - JOY

Jennifer Lawrence az arca a Dior ház új parfümjének, mely a Joy nevet viseli. A kampány egy medencében fotózták hercegnős ruhában, naturális sminkkel és vizes hatású frizurával. 

François Demachy alkotta az új illatot, amely a bergamott, a jázmin és a szantálfa jegyeit tartalmazza.

A  Francis Lawrence rendezte reklámfilm pedig maga a meseszerű álom.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

Videó:

 ESCADA - CELEBRATE LIFE

A parfüm hitvallása az élet minden apró pillanatának az ünneplése, és arra biztat mindenkit, hogy éljen a mának. 

A keserű narancs, a körte, a licsi  harmonikusan olvad össze a szívjegyben található ámbrával (borostyán), májusi rózsával és narancsvirággal tökéletesen kiegészítve az alap jegyet, mely egy ambroxan ámbra, pézsma és vanília hármas.

Az orr pedig, aki megalkotta mindezt nem más, mint Aurélien Guichard. 

A kampány arca pedig nem más, mint a svéd újságírónő / divatriporter Sofi Fahrman, aki egy az egyben megtestesíti a vagány, élettel teli Escada Nőt.

Kattints a képre és nézd meg a teljes kampányt:

DKNY - STORIES

A DKNY Stories egy keleties virágos illat egy kis vaníliával megbolondítva. A rózsabors, a fekete kardamom és a pink guava mousse nagyon jól harmonizál a fekete írisszel a fehér teával és a jázminnal, majd kiegészül a végén a vaníliával, a fehér szantálfával és a borostyánnal. Kifejezetten érzéki kombinációt adnak az illatjegyek a parfümnek.

A DKNY STORIES olyan dinamikus inspirációban gazdag lehetőségeket kínál, mint New York, a város maga, így tökéletes tükrözi annak szellemiségét,  és stílusát.

 

Remélem tetszett a válogatásom :)

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.