A tökéletes randevú itt kezdődik
2016. szeptember 16. írta: Szabinae

A tökéletes randevú itt kezdődik

Mindenki vágyik a tökéletes randevúra. Még az is, aki nem vallja be. De ha mégsem, akkor vagy robot vagy ufó.

A tökéletes randi nálam a tökéletes Férfinél kezdődik, akinek nem törik le a keze attól, hogy kinyitja nekem az ajtót és esetleg hoz egy csokor (vagy egy szál) virágot.

Ezután következik a tökéletes ruha, amit hosszas Facetime, skype és egyéb kommunikációs eszközök segítségével kiválasztok a barátnőkkel. Ez általában órákat vesz igénybe.

Ha megvan a ruha, jöhet a cipő, a táska, és az ékszerek.

Eltelt a fél nap :) Végre megvan a RUHA!

Most már csak a hajat és a sminket kell kitalálni. Engedjem le? Kössem fel? Legyen kontyban? Egyenes? Hullámos? Göndör? Fonott? Oly sok kérdés és oly sok lehetőség. Én most a laza hullámosnál döntöttem, mert romantikus ruhát választottam és gondoltam az illene is hozzá.

Most pedig következzen a végeredmény. Nekem ez a tökéletes első randevús szett:

img-20160908-wa0010.jpg

img-20160908-wa0012.jpg

img-20160908-wa0013.jpg

Ruha: Pronovias (Fehér szalon, Budapest)

Cipő: Marks&Spencer

A fotókat Panamy készítette.

Smink: Lukéj Gabi paletta

 

Ha tetszett a cikk, nyomj egy lájkot és kövess minket Facebookon is!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');