Ezért ne vegyél replika sminket!
2017. január 13. írta: Szabinae

Ezért ne vegyél replika sminket!

Nem minden arany, ami fénylik!

Egyre jobban terjednek el a neten a különböző replika/fake/hamisított sminktermékek. A több ezer forintos rúzsok, szemfestékek élethű másai gagyibb, olcsóbb, bevizsgálatlan verzióban.

lipstick--e1450195691223_png.jpg

Emlékszem, hogy évekkel ezelőtt kaptam ajándékban egy szemfestéket. Nagyon szép volt a doboza, a kinézete, a márkajelzése, de amikor felkentem, éreztem, hogy valami nem stimmel. Baj volt a pigmentációval, az állaggal, és a bőröm reakciójával is.

Nem ragozom, inkább kimondom: Teljesen bevörösödött a szemhéjam. Annyira fájt, hogy nem tudtam NAPOKIG hozzáérni. Biztos voltam benne, hogy itt a smink lesz a ludas, úgyhogy ki is faggattam barátnőmet, hogy honnan is van ez a szemfesték, és kiderült, hogy a józsefvárosi piacon látta meg és vette 1000 Forintért. Szóval egy hamis sminkbe futottam bele. Szerencsére én enyhén megúsztam, mert azóta utánanéztem a következményeknek, és végleg is tántorodtam a replika smink vásárlásának/kipróbálásának gondolatától is.

(a képeket látva szerintem Ti is meggondoljátok többször is, hogy megéri-e a kockázatot vagy sem)

Szóval ha KYLIE LIPKIT-et láttok, vagy MAC rúzst, vagy bármilyen más felkapott smink márkát jóval a piaca ár alatt, akkor sanszos, hogy replikával, hamisított sminkről van szó, amiknek a következő veszélyei vannak:

1, Nincs bevizsgálva

downloads1.jpg

2, Nem ellenőrzőtt körülmények között folyik a gyártás

fake_mac_uzem.jpg

3, Káros hatóanyagokat is tartalmaz (aluminium, parabén, és egyéb rákkeltő anyagok)

makeup.jpg

4, Teljesen más a pigmentáció és a szín az eredetihez képest

naked-swatch.jpg

naked-swatch_zpstyrol0e2.jpg

anastasia.jpg

kylie1.PNG

kylie.PNG

Forrás: Dailymail, Cosmopolitan UK, Beautybyneesha, Realasianbeauty, Mashable

Még több érdekességért kövess Facebookon is!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');