Színes haj egy mozdulattal!
2017. március 28. írta: Szabinae

Színes haj egy mozdulattal!

pink.jpg

Közeledik a fesztivál szezon. Igen, szönyű még leírni is, de a héten április lesz és nemrég volt karácsony. OMG! Szóval a fesztivál szezonnal jönnek a különböző kiegészítők is. Gondolok itt a fesztivál szettekre, hajakra, és arany/csillámtetkókra.

A L'oréal-nak kijött a fújós, spray kiszerelésű színes kréta családja eme jeles "alkalomra" és én ki is próbáltam a sajtó eseményen. Méghozzá a HOT PINK árnyalatot, de van lila, menta zöld is :) Szóval mindenki meg tudja találni a neki megfelelő színt.

photogrid_1490699154453.png

Maradjuk annyiban, hogy rövid idő alatt beleszerettem és a 2 hetes washout már csak arra vár, hogy felvigyem a hajamra.

Ám következzen a Colorista spray.

Ami kell neked a használathoz: Latex kesztyű, konyhai törlőkendő és a spray.

Kesztyű fel, és a hajtincs mögé rakd oda a konyhai törlőkendőt, mert a spray száll... Szóval a kendő kell sajnos, vagy minden más is színes lesz. Nem csak a hajad :D Tapasztalat... :D

Mivel nekem sok hajam van, így a művelet nagyon hosszú ideig tartott és a hajtömeg miatt nem is száradt úgy a kréta ahogy egy kevesebb hajú emberen. Így kissé megfogta az arcomat.

A kevesebb hajú bloggerináknak nem fogta meg se a ruháját, se az arcát. Szóval fújjatok keveset egyszerre!

Előny:

  • Könnyű használni
  • azonnali hatás
  • intenzív szín
  • 1-2 hajmosás alatt kijön (általában)

Hátrány:

  • Ha sokat fújsz egyszerre, akkor fog
  • Rettenesen szárítja a hajat

 

Összegezve: Nekem tetszik. Tökéletes party, vagy fesztivál kiegészítő lehet. Én a 2 hetes pasztát fogom felkenni, és majd jövök annak az értékelésével is, mivel a spray a hajmennnyiségemre nem praktikus :)

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');