Nem szokványos cipellőről fogok most nektek írni, mely nemcsak Magyarországon, de világszerte az egyik legnépszerűbb illatnak számít. 2016 óta több limitált üveges parfüm jelent új outfitbe öltöztetve az ikonikus cipellőt.
A karcsú füstös éjfélkék üvegből készült, a tűsarkú cipő extrém magas, vékony arany sarokkal Carolina Herrera egyik zászlóshajóvá avanzsálódott cipellője 2016 - os bemutatása óta hódít. Az üveg formája szimbolizálja azt a kettőséget, mely minket Nőket jellemez: az álmodozó romantikust, és a pimaszul vagány érzéki Nőt.
Miután nem csak a forma, de a szórófej is egyedi megoldásnak számít. így 4 év kemény munkája, és 600 belső teszt kellett ahhoz, hogy olyan mechanikai megoldást fejlesszenek ki, ami tökéletesen működik a design sajátossága és szórófej beépíthetőségének nehézsége ellenére.
A kampány szlogenje - a “GOOD TO BE BAD.”- a modern Nő összetettségét hivatott szimbolizálni, melynek múzsájául Karlie Kloss-t választották, akiből csak úgy süt a pimasz játékosság, vagányság, nőiesség, és persze az érzékiség is. Nemhiába ő az arca, és egyben múzsája immáron 4. éve a Good Girl parfümöknek.
Maga az illat 2016. július 12-án New Yorkban került bemutatásra. A modernkori Nő minden vágyát bezárták egy dögös cipellőbe; hisz egyszerre érzéki, független, erős, pimaszul vagány és reménytelenül romantikus az illat. Nincs két olyan Nő, akin ugyanúgy áll, és ugyanazt az érzést váltja ki. Nemhiába töretlen a sikere.
Mind az eredeti illatnak, mind a Légére-nek a legendás parfümőr, Louise Turner az orra.
Következzenek dátum szerint az illatok, és a limitált kiadások, melyeknél csak az üveg design változott, a beltartalom viszont változatlan maradt:
2016: Good Girl
Ekkor indult világhódító útjára a Carolina Herrera divatház égisze alól a Good Girl, melynek alapillata az ámbra (borostyán), cédrus, fahéj, kakaó, kasmírfa, pacsuli, pézsma, praliné, szantálfa, tonkabab, és vanília, mely bolgár rózsával, jázminnal, narancsvirággal, írisz gyökérrel, tubarózsával egészül ki a szívjegyben, és bergamottal, citrommal, kávéval, és mandulával a fejjegyben.
A kampány képeket Mario Testino készítette.
2017: Glitter Collector Edition
A Good Girl Collector Edition impozáns megjelenést kapott azáltal, hogy háromszínű csillámporral vonták be a cipellő. A csillámokkal hintett üvegről visszaverődő fény a leghihetetlenebb szivárványszín sugarakat szórja. Maga az alapillat nem változott, csak egy új outfitet kapott 2017-ben, mely a Good Girl pajkosságát hivatott bemutatni. A parfümnek nem csak az üvege, hanem a doboza is ezüstös csillogással került forgalomba világszerte.
“A Good Girl Collector Edition újrafogalmazza a nőiség definícióját, magába zárva a modern nőiesség örök kettősségét egy kis csillogással. Egy olyan kiadás, aminek megvan a saját fénye, miközben kifejezi a benne rejlő illat ragyogását is.” - Carolina Herrera de Baez.
Egyszerre két limitált kiadást piacra dobott ebben évben a divatház:
2017: Swarovski (nem volt kapható Magyarországon)
A Good Girl Swarovski gyűjtői kiadásból mindössze 300 darab került forgalomba, és üvegenként 1850 darab Swarovski kristállyal díszítették kézzel, melyet végül egy egy ellenállhatatlan fekete bársony dobozban helyeztek el. Maga az illat ebben az esetben is változatlan maradt.
2018: Légére EDP
2018-ban Carolina Herrera de Baez, a Carolina Herrera Fragrances Kreatív Igazgatója megalkotta a Good Girl Légérét, melynek az orra Louise Turner, az arca pedig Karlie Kloss maradt. Egy virágosabb, édesebb illatot alkottak meg. Változott az alap-, és fejjegy is.
Az alapjegyben maradt a merész tonkabab, mely lágyan öleli körbe az egész illatot, és az eredeti kakaó helyett szantálfa került mellé.
„Az illat sugárzása úgy nyit, mint egy virág, és rezonál egész nap és éjjel. Nem kényszerít semmit ránk, hanem alkalmazkodik kaméleonszerű személyiségünkhöz. Tiszteleg a bátor és erős nő előtt. A Légère (könnyed) itt most nem a frissesség szinonímája, hiszen az EDP Légère ugyanolyan intenzív illat, mint az előző. A nyersanyag minősége kiváló és az illat igen hosszan tart a bőrön.” - magyarázza Louise Turner, a parfüm megálmodója és készítője.
Az alapjegyben tonkabab, szantálfa, praliné, cédrus, pézsma, ámbra, pacsuli, karmírfa, és fahéj található.
A fejjegybe pedig ylang-ylang, mandarin, bergamott, és citrom került.
A szívjegyben jázmin, tubarózsa, bolgár rózsa, és narancsvirág található.
2018: Velvet Fatale
2018 év végére egy dögös vörös bársony outfitet kapott a jól ismert cipellő, miközben az illat változatlanul az alap Good Girl maradt.
„Ami a magas sarkú cipőket illeti, abból egy nőnek sosincs elég. Kaméleonszerű személyiségünket tükrözik, ezért is van minden nőnek annyi belőle, és szintén ez az oka annak, hogy miért is csak a tökéletes magas sarkúval vagyunk elégedettek. A Velvet Fatale felébreszti a bennünk lakozó femme fatale-t (végzet asszonyát), felbátorít, erővel ruház fel, miközben rendkívül nőiessé tesz. Ez a csábítás igazi fegyvere!” - Carolina De Baez.
Nemcsak az üvegcse, hanem a doboz is elegáns bársony borítást kapott.
2019: Dot Drama
A Dot Drama egy gyűjtői kiadás az eredeti illattal, fekete pöttyös motívumokkal díszített cipellőbe zárva, mely az elegáns, időtálló illatot hivatott ünnepelni. A ’Polka Dot’ játékos, könnyed és lenyűgöző forma- és színvilága egyben tükrözi a magabiztosságot és kifinomult eleganciát sugárzó Carolina Herrera életstílust. Maga a minta már évek óta jelen van a divatház életében nem csak a parfümök, hanem a ruhaköltemények terén is; ragyogást, nőiességet, optimizmust és magabiztosságot sugároz.
Carolina Herrera de Baez szerint “a divatos ruhákra és az illatokra egyaránt jellemző, hogy magabiztosabbá tesznek. A Polka Dot, akárcsak az igazán jó illatok erővel, önbizalommal vértez fel”- És milyen igaza van :)
Tudsz követni Facebookon is: Blogozine
Megtalálsz Instagramon is: @szabinea
Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com