Alexy Vivi világbajnok lett az influenszerek között
2019. június 03. írta: Szabinae

Alexy Vivi világbajnok lett az influenszerek között

Alexy Vivit szerintem sokatoknak nem kell bemutatnom, de ha nem ismernétek, akkor mindenképp csekkoljátok le a Youtube csatornáját, vagy az Instagramját, mert egy szerethető, normális tartalmat gyártó vloggerináról van szó, akinek év elején született meg tündéri kisbabája, Nasi.

Vivivel 2,5 éve találkoztunk a Cosmopolitan Blogger versenyén, ám a tavalyi közös veronai sajtó útig nem ismertük egymást közelebbről. Azóta pedig elmondhatom, hogy azon kevés blogger/vlogger egyike, akit a barátomnak tartok, és tisztelem, s becsülöm azt az értéket, és munkásságot, amit képvisel.

A tavalyi Cosmo versenynek volt egy olyan aspektusa, hogy aki megnyeri az Év Közönség Kedvence díját, az Csehországban, Prágában képviselheti Magyarországot az első Global Social Awards gálán.

Ez az akkreditáció egy abszolút meglepetésként érte az akkor 6 hónapos állapotos Vivit :)

Idén, a május 27-29 között megrendezésre kerülő világversenyre pedig az esélytelenek nyugalmával érkezett kisbabájával, férjével és munkatársával Mollyval, és végül a Rising Star kategória győzteseként tért haza. Ezzel pedig Magyarország felkerült a világ közösségi média térképére.

alexy_vivi_global_social_award_blogozine_1.jpg

A Global Social Award -ra a világ minden tájáról érkeztek a közösségi médiában sikeres influenszerek. A sok százmilliós rajongótábor élő közvetítésben szurkolhatott a kedvenceinek a streaming adásnak köszönhetően. Ez az esemény olyan, volt mint egy Oscar gála; vörösszőnyeg, műsor, interjúk, csillogás és színvonalas szórakoztatás.

Összesen 5 kategóriában hirdettek nyertes 40 jelölt közül. Alexy Vivien a Rising Star kategóriában versenyzett egy indonéz, holland, brit és egy brazil vloggerrel egyetemben.

alexy_vivi_global_social_award_blogozine_5.jpg

Most pedig következzen egy mini interjú Vivivel:

Milyen élmény volt a Global Social Awards? Hogy érezted magad a díjátadón?

Hatalmas élmény volt, maga a rendezvény nagyon nagyszabású volt és a vörösszőnyeges készülődés előtte a Hiltonban nagyon különleges volt. A díjátadót és a hozzá kapcsolódó eseményeket mindig nagy felhajtás övezte, de ami nekem igazán tetszett, hogy sok olyan influenszerrel találkoztam, akik több tízmilliós követőtáborral rendelkeznek, és senkin nem lehetett érezni, hogy fejébe szállt volna a hírnév. Mindenki nagyon közvetlen, barátságos és laza volt. A prágaiak pedig nagyon vendégszeretőek és figyelmesek voltak.

Hihetetlenül barátságos, és közvetlen influenszerekkel találkoztam a rendezvény során, és az egyik legnagyobb meglepetés számomra Jen Selter volt, aki a több mint 12 milliós követő tábora ellenére úgy beszélgetett velem, mintha ezeréve ismernénk egymást, és a saját márkás fehérjeszeletével is megkínált. 

Rajta kívül még Ross Smith -t említeném meg, akit onnan ismerhettek, hogy a 92 éves nagyijával készítenek közös videókat. Ő amúgy a Fun & Entertainment kategória nyertese lett.

Mi játszódott le benned amikor átvetted a díjat?

Borzasztóan meglepődtem. Mivel az országok, akikkel versenyben álltam mind nagyobbak, mint Magyarország így kicsit az esélytelenek nyugalmával érkeztem a díjátadóra. Amikor leszűkítették a két legjobbra a kategóriánkat és megjelent az indonéz lány, Stella Lee fotója és az enyém is, akkor próbáltam magam nyugtatni, hogy a második hely is nagyon szép eredmény, de belül nagyon csalódott lettem volna, mert szerintem másodiknak lenni mindig a legnehezebb. Amikor kimondták a nevem, akkor hirtelen arra gondoltam, hogy most gyorsan át kéne vennem magamban, hogy mit is szeretnék a színpadon mondani, ugyanis babonából nem készítettünk előre beszédet. Így visszahallgatva úgy tűnhet, mintha ez egy előre begyakorolt beszéd lenne, de valójában miközben sétáltam fel a lépcsőn gondoltam gyorsan át, hogy mi az, amit mindenképp szeretnék megemlíteni

Hogyan készültél az eseményre?

Mindenképpen magyar tervező ruháival szerettem volna képviselni Magyarországot a nemzetközi díjátadón, de a kisbabám mellett elég nehéz volt megoldanom minden ruhapróbát. Nagyon büszke vagyok, hogy a díjat egy csodaszép Sármán Nóra összeállításban vehettem át, az after partyn pedig egy Nana’s szettben csilloghattam (szó szerint) :)

Fotó: Erdélyi Molly | Ruha: Sármán Nóra és Nana's | Táska: Coccinelle | Ékszerek: Swarovski 

Mennyiben lettél motiváltabb?

Nagyon jókor jött ez a verseny és a díjátadó, mert az elmúlt hónapokban természetesen minden a kisbabám körül forgott és jó volt ebből a mókuskerék érzésből kicsit kizökkenni. Nemcsak a díj, hanem maga az utazás is nagy hatással volt rám, és hogy ilyen szuper embereket ismerhettem meg. 

Hogy látod miben fogja befolyásolni a jövőbeli terveidet és együttműködéseidet?

A kint töltött pár nap arra ösztönöz, hogy még többet adjak másoknak és ha lehet még nyitottabb, segítőkészebb és közvetlenebb legyek, mert az influenszerek, akiket megismertem mind nagyon inspirálóak voltak ilyen tekintetben is. Továbbá szeretnék kicsit nemzetközibb irányba is nyitni, így az Instagram kommunikációmat angol nyelven szeretném folytatni.

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');