Óvjuk a bőrünket! Napozzunk okosan
2020. május 25. írta: Szabinae

Óvjuk a bőrünket! Napozzunk okosan

Nem csak akkor kell figyelni a napra, ha az hétágra süt, ugyanis a szűrt fény is veszélyes a bőrre nézve. Tehát szűrt fényben, nem erős napfényben is szükséges a megfelelő fényvédelem. Én már égtem már le árnyékben, szóval azóta óvatos vagyok -, és persze a melanoma kockázatát se felejtsük el. Rólam kettőt anyajegyet is szedtek le miatta pár éve. 

Fontos, hogy alaposan kenjük, fújjuk be magunkat, mielőtt napra megyünk. Még a lábfejünket, és a fülcimpákat is. Nagyon kellemetlen tud lenni mind a kettő, ha leég. Tapasztalatból mondom :)

Ezen kívül ügyeljünk arra, hogy ha napozni szeretnénk, akkor azt ne 11 és 15 óra között tegyünk. Ha mégis ekkor kell kimennünk, akkor óvjuk a fejünket sapkával, vagy kalappal, hogy ne kapjunk napszúrást. Itt jegyezném meg, hogy a fejbőr is csúnyán le tud égni, hogy érdemes a ritkább / kopaszodó fejbőr területeket is ellátni megfelelő napvédelemmel.

Illetve fogyasszunk elegendő folyadékot (vizet) is napközben, hogy ne legyünk dehidratáltak, ugyanis izzadással rengeteg folyadékot és ásványi anyagot vesztünk.

nature-beach-water-blue-65977.jpg

Rólam tudni kell, hogy az én barna színem egyenlő a normál ember téli színével, mivel nagyon fehér vagyok, és inkább égek, mintsem barnulok bőrtípusom van. 

Ezen segített az, hogy a nyári időszakban szedek béta-karotint kapszulát, és így emberi színt tudok magamra szedni :)

EUCERIN SUN OIL CONTROL 

A legtöbb kémiai fényvédővel szemben ez gyorsan beszívódik, és az összetétele is barátságos, mivel csak és kizárólag ásványi és szerves UV-szűrőket tartalmaz. Ezen kívül megfelel az Európai Unió kozmetikai rendelet szigorú törvényi előírásainak és a Hawaii Reef Billnek is, amelynek lényege, hogy a termékek nem tartalmazhatnak olyan összetevőket, amelyek a korallzátonyt, a vízi világ élőlényeit károsítanák.

Kombinált bőröm van, és az oil control pont erre van kifejlesztve. Nem zsírosít, nem fénylik tőle az ember lánya, ami azért valljuk be elég fontos tulajdonság. Géles állaga miatt rendkívül gyorsan, és nyom nélkül szívódik fel a bőrön anélkül, hogy filmréteget hagyna maga után.

A 30-as faktort városban rohangáláshoz, az 50-est pedig kertészkedéshez, napozáshoz kenem fel, és jelentem: Idén nem égtem le, pedig rengeteg időt töltöttem a növénykéim szépítésével kint a szabadban. A felújítós, csiszolós munkákat pedig már nem is említem...  :)

ITT tudtok róla bővebben tájékozódni.

dsc03437.JPG

BIODERMA PHOTODERM BRONZ

A Bioderma Photoderm Bronz elméletileg segíti a bőrt abban, hogy jobban barnuljon. Pontosabban szólva intenzívebbé teszi és támogatja a bőr természetes lebarnulását. Mivel én vagyok barnulós fajta, így csak azt tudom mondani, hogy a termék nem zsírosít, zsírosít, és könnyedén beszívódik, viszont hagy egy minimális filmréteget maga után. Így én őt biciklizéshez szoktam fújni magamra. Sportolás közben amúgy is jobban szeretem a fújós fényvédőket. 

A 30-as faktort szoktam ebből beszerezni, és a hófehér, érzékeny bőröm sem ég le alatta. Szóval őt is csak ajánlani tudom. 

A legfontosabb, hogy kellő óvatossággal kezeljétek a napozást, és mindig kenjétek magatokat! 

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');