Lakásdekor egyszerűen – fess növénymotívumot a falra!
2020. június 26. írta: Szabinae

Lakásdekor egyszerűen – fess növénymotívumot a falra!

Az előszoba fal nagyon üres volt. Tudjátok, olyan semmilyen. Sima fehér, semmi dekor. A kijárási korlátozás jó alkalmat teremtett arra, hogy ezen változtassak. Na, de itt kezdődött a "probléma": Mi kerüljön oda? – Tettem fel magamban a kérdést. Polc? Kulcstartó? Kép? Vagy fessek valami szép falidekort? Az utóbbi nyert.

Mivel hatalmas növényimádó vagyok, és a lakás többi pontját is teleraktam zöld szépségekkel, így az előszoba falára egy gyönyörű bazsalikomzöld, Monstera-szerű növénymotívum került fel. Mondanom sem kell, hogy nem volt kis feladat az embernagyságú festmény felfestése, de megérte.

cover_poli.jpg

Festés előtt mindenképp érdemes körberagasztani a területet maszkolószalaggal, illetve a padlóra papírtörlőt, vagy fóliát rakni az esetleges cseppenések miatti takarítás végett. 

FESTÉSI FOLYAMAT

Mivel Sheri szeret a falhoz dörgölőzni, így alapnak a Poli-Farbe Platinum matt latex falfestéket válaszottam fehér F11 színben, mellyel kb. 50 centi magasságig festettem le a falat. Így egy mosható, dörzsölhető, könnyen takarítható felületet kaptam. Amint megszáradt a festék, nekiálltam a növénymotívumnak.

Először felrajzoltam ceruzával a mintát, majd elkezdtem a festést. A dekoráláshoz a Poli-Farbe Platinum Decor bazsalikom D70B árnyalatát választottam. Első lépésként a szárat, majd a leveleket festettem meg különböző méretű ecsetek segítségével.

poli-farbe_fali_dekor_1.jpg

Készítettem a folyamatról egy videót is, melyet a Facebook oldalamra is feltöltöttem. :)

Végezetül a leveleket, és a széleket folyamatosan finomítottam, míg elérte a végleges formáját.

img_20200523_131123.jpg

Az egész munkafolyamat előkészítéssel, mindennel együtt két napot vett igénybe. Egy nap alatt is meg lehet csinálni, de én pepecseltem egy darabig, mivel ez volt az első ilyen jellegű festésem.

A végeredmény szerintem magáért beszél – a növénymotívum abszolút feldobta az előszoba hangulatát. Nekem legalábbis nagyon tetszik.

 

20200519176776770438202594-01.jpeg

A felhasznált alapanyagok a következőek voltak:

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

A bejegyzést a Poli-Farbe támogatta

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');