Baconös-gyöngyhagymás csirkemell egyszerűen, gluténmentesen
2020. november 03. írta: Szabinae

Baconös-gyöngyhagymás csirkemell egyszerűen, gluténmentesen

Amikor az ember meglát egy alapreceptet, akkor ritkán gondol abba bele, hogy az adott ételen található fűszer, szósz mit is tartalmaz pontosan. Emlékszem évekkel ezelőtt mennyit szenvedtem amiatt, hogy hiába nem volt az életemben glutén,  mégis görcsölt a hasam, majd pár évvel ezelőtt elkezdték törvényileg előírt kötelezettségből ráírni a fűszerekre, konzervekre, porokra, mindenre az allergén információkat. Tudtátok, hogy a legtöbb fűszer szennyezett gluténnal? És hogy egy egyszerű natúr csirkétől is lehet a szegény gluténérzékenynek, cölisnek panasza, mert a bors mondjuk olyan üzemben készült, ahol liszttel is dolgoznak?

A tavalyi év során egy kampány keretein belül meglátogathattam pár üzemet, köztük a Házi Aranyét is, ahol megmutatták miként is folyik a gyártás, az aratás, és a csomagolás is. Majd idén ősszel megleptek egy ajándékcsomaggal - mivel tudták, hogy gluténérzékeny vagyok -, amiben a márka immáron teljesen gluténmentes kínálata volt megtalálható! 

Szóval ezekből a fűszerekből kreáltam most nektek egy finom receptet. Fogadjátok sok szeretettel:

HOZZÁVALÓK:

  • kb fél kiló csirkemell
  • 1 üveg ecetes gyöngyhagyma
  • 1 csomag bacon
  • Házi Arany egész bors - frissen őröltem az csirkemellre
  • ízlés szerint só

ELKÉSZÍTÉS:

A csirkemellet vékony szeletekre vágjuk, egy kevés zsiradékon megpirítjuk, sózzuk, borsozzuk, majd hozzáadjuk a felszeletelt bacont, és 2-3 perc alatt összeforgatjuk, pirítjuk. Ezután hozzáadunk egy kevés vizet, lefedjük, és közepes lángon pár percig összesütjük. Végül hozzáadjuk a gyöngyhagymát, és kb. 2 perc alatt kész is van az étel.

Én salátával tálaltam, de rizzsel, édesburgonyával is isteni.

Jó étágyat hozzá!

 

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

szponzorált bejegyzés

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');