Isteni aszalt szilvával, camemberttel töltött mézes-chilis csirkemell hercegnő burgonyával
2020. december 21. írta: Szabinae

Isteni aszalt szilvával, camemberttel töltött mézes-chilis csirkemell hercegnő burgonyával

Szeretem a töltött hús ételeket, és azok különböző variációit. Főleg, ha sajt, vagy aszalt gyümölcs található benne. A mostani ételem is ilyen, ugyanis camemberttel és aszalt szilvával töltöttem. Ám nem álltam meg itt, hanem csavartam rajta még egyet, és készítettem hozzá egy mézes - chilis pácot, mellyel bekentem, és zöldségekkel, hercegnő burgonyával tálaltam. 

dsc03430_1_01.jpg

Figyelem! Ez egy olyan étel, melynek könnyedén függőjévé lehet válni, mert egyszerűen mennyei!

Hozzávalók:

  • Csirkemell
  • Aszalt szilva
  • Camembert sajt
  • Méz, chili, só, bors, olaj - pác
  • Félkész hercegnő burgonya 
  • Bébirépa, kalifornia paprika, paradicsom

Elkészítés:

Első lépésként zsebeket képzünk a felezett csirkemellekben, majd ezekbe beletöltjük az aszalt szilvát és a Camembert sajtot.
Végül fogpiszkálóval zárjuk, és megkenjük a mézes chilis páccal (olajba kevés mézet, chilit, sót, borsot rakunk, és összekeverjük alaposan).

Előmelegített sütőben 185 fokon alsó felső sütéssel először 25 percig sütjük alufólia alatt, majd még 10 percig fólia nélkül.

A zöldségeket közben sóval, borssal, chilivel összepároltam.

Az elősütött Deluxe Hercegnő burgonyát (a Lidlben vettem) pedig az olajmentes sütőben elkészítettem.

Végezetül pedig találtam.

Ugye milyen guszta:

dsc03426_1_-min.jpg

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');