Így készül a csoda hullám a hajamba
2021. február 26. írta: Szabinae

Így készül a csoda hullám a hajamba

Hullámok egyszerűen, s gyorsan! - Egyszerű, ám annál fontosabb kijelentés ez, főleg ha hosszú, és sok hajról beszélünk. Nekem, mint tudjátok rengeteg hajam van, és szeretem göndöríteni is. Van hozzá mindenféle kütyüm. A mai bejegyzésben egy pár hónappal ezelőtti szerzeményemről fogom megosztani veletek a tapasztalataimat. 

Jó ideje nézegettem már az úgynevezett Beach Waver készüléket. Konkrétan az egyetem óta, de valamiért egyik sem fogott meg igazán. Aztán egyszer a tavalyi év során volt szerencsém kipróbálni egyik barátnőm Rowenta Waves Addict tripla hajsütővasát, és eldöntöttem, hogy nekem is kell egy ilyen szuper ketyere :)

rowenta_tripla_hajsuto_beach_waver_blogozine.jpg

A következő okok győztek meg róla:

- Több méretre lehet állítani: 4 fokozata van, és különböző loknikat lehet velük varázsolni

- Gyorsan haladtam vele

- Tartós, természetes hatású hullámos hajam lett tőle

- Könnyen kezelhető

- Gyorsan felmelegszik

dsc05475-min.JPG

Laza, hétköznapi hullámokhoz, és a különlegesebb hajakhoz is könnyedén használható. Én egyszerűen imádom! Általában a 4-es fokozatban használom  a Rowenta Waves Addict készülékemet. A képen látható haj is azzal készült, mert nekem a fenékig érő hajzuhataghoz az tetszik legjobban, de mint fentebb is írtam, többféle haj is elkészíthető vele, és egyszerűen - egy mozdulattal - akár használat közben is tudod változtatni a hullám nagyságát :)

Következzenek a műszaki adatok:

  • 6 fokra állítható a hőmérséklete: 120 °C - 210 °C
  • 4 különböző 
  • 60 másodperc alatt felmelegszik, és használatra kész
  • A kábel 360°-ban körbeforog, tehát kényelmes a használata
  • Keratin & Shine bevonat turmalinnal - csökkenti a statikus töltést és selymessé, csillogóvá varázsolja a hajat
  • automatikus kikapcsolás

Ár: 22.800 Ft - Notino.hu

dsc05513-min.JPG

Fotók: Sánta Máté

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

 Szponzorált tartalom

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');