Ragyogó napbarnított szín bronzosítóval!
2016. szeptember 07. írta: Szabinae

Ragyogó napbarnított szín bronzosítóval!

A bronzosító mindig nagy dilemma egy nő számára. Matt legyen? Fényes? Folyékony? Több szinű?

Igazából a válasz erre, hogy mi nekünk a kényelmesebb, mit szeretnék elérni vele, mikor szeretnénk viselni?

Ha megvan a válasz,már csak az adott kategóriában kell megtalálni a számunkra tökéletest.

Én kipróbáltam 3 különböző bronzosítót, melyek a maguk nemében mind szuperek, csak mint már említettem mások :)

 how-to-use-bronzer.jpg

 

Matt vagy fényes?
A kérdés eldöntésére kipróbáltam a Pupa 4Sun Bronze & Shine púderjét a Guerlain Terracotta púderjével és a by Terry Terrybly Densiliss Sun Glow folyékony bronzosítójával szemben.

A Guerlain Terracotta púder könnyen felvihető, nem „esik” és jól lehet vele mind bronzosítani, mind kontúrozni. Finom barnaságot kölcsönöz az arcomnak, jól építhető és könnyed viselet. Kicsi kompakt mérete miatt nem foglal nagy helyet.

A Pupa 4Sun Bronze & Shine púder kizárólag bronzosításra ajánlom, mivel hiába gyönyörű és tartós, nehezen lehet vele kontúrozni. Én csak este használom, mivel nappalra én a matt szineket részesítem előnyben. Nem női táska méretű kiszerelés, mivel másélszer akkora mint a Guerlain Terracotta púdere.

 

A by Terry Terrybly Densiliss Sun Glow bronozosító hatása mellett anti aging termék is egyben. Elhalványítja a bőr tökéletlenségét, korrigálja és kisimitja az arcbőrt enyhe csillogást hagyva maga után. Lehet önmagában is használni alapozó nélkül. Könnyen felvihető kellemes illatú termék. Kizárólag bronzosításra ajánlom, mert kontúrozásra ez a termék alkalmatlan, viszont gyönyörű kiegészítője nappali sminkünknek, mert a Pupa csillogásával szemben a by Terry viselhető számomra nappalra is.

Összegezve, amíg a Pupa 4Sun Bronze & Shineés a by Terry Terrybly Densiliss Sun Glow a fényesebb, a Guerlain Terracotta inkább a mattabb vonalat képviseli, amivel akár kontúrozni is lehet az arccsontot. Szerintem ha biztosra akarsz menni egy rendkívül jó termékkel, és szeretnéd a nap bármely szakaszában feldobni a barnaságod és kontúrozni az arcodat, akkor a Terracotta púdert válaszd. Itthon négy árnyalatben lehet megtalálni. Nekem Natural Blonder árnyalatom van.

Remélem hasznosnak találtad írásomat!

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');