Soha többé kéz elvágás!
2016. október 21. írta: Szabinae

Soha többé kéz elvágás!

Íme a tökéletes kesztyű, ami megvéd a balesetektől!

Balesetek igenis történnek a konyhában.. Aki mást mond, az vagy nem mond igazat, vagy nem használja a konyháját, mivel bármennyire is figyelmes az ember, Murphy közbeszól és meg is esik a baj.

Emlékszem középiskolás gyakorlati időmet töltöttem egy étteremben és véletlenül a káposzta mellé legyalultam az ujjam végét is... Ki is lettem onnan egy időre tiltva, de ha lett volna ilyen kesztyűm, akkor pár hét szenvedés és egy heggel bentebb lennék :)

Kitalálták ugyanis minden háziasszony/pasi álmát, az átvághatatlan kesztyűt!

WOW!

Szóval a vásárlói videókból és az amazon visszajelzések alapján ultrakirály kesztyűről van szó, ami megvéd minket a reszelés, gyalulás, szeletelés közbeni balesetektől!

a1ov2izkwul_sl1500.jpg

Nem vagyok béna, de azért biztos, ami biztos rendeltem egy párat, mivel velem történnek balesetek, és ha nem vágom el többet az ujjam, már megérte ;)

pic_scale2.jpg

pic_cutting.png

 

 

 Közeledik a karácsony (Igen, szörnyű kimondani, de így van), és ez tökéletes ajándék lehet ;)

 A kesztyűről itt találtok több infót.

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');