Télen kell az extra kókuszos védelem!
2016. november 24. írta: Szabinae

Télen kell az extra kókuszos védelem!

Mint azt tudjátok, imádom a kókuszt. Legyen szó kókuszgolyóról, kókuszitalról, vagy bármilyen kókuszos kozmetikumról. Ám sajnos sokszor csalódtam már beleszagolva egy-egy termékbe.

Télen pedig nem tudom, hogy ti hogy vagytok vele, de nekem rettenetesen szárad a hajam, a bőröm, mindenem és raklapszám kell mindenféle kencét használnom ellene...

delightful-winter-skin.jpg

Nemrég kaptam egy csomagot az Inecto-tól telis tele finomabbnál finomabb kókusz csodákkal.

Volt benne egy tégelyes testápoló, egy hajvégápoló olaj és egy kézkrém.

Alapvetően én utálom a testápolókat, mert érzem a bőrömön, és emiatt csak estére szoktam kenni lefekvés előtt.

Múlt héten hivatalos voltam a Marie Claire Fashion daysre, és egy gyönyörű Sármán Nóra tütüben mentem, ám a lábam a tél miatt kissé nem szép állapotban volt, tehát szükség volt egy kis testápolásra az esemény előtt (pont aznap jött meg a kis csomagom). Harisnyát húztam, tehát kíváncsi voltam arra, hogy beszívja-e a bőröm, és feljön-e rám mindenféle ráncigálás nélkül a betestápolózott lábamra. És feljött! Nem is éreztem, hogy bekentem magam. Szóval rögtön belopta magát a szívembe.

2_5.jpg

A másik a hajkérdés. Sajnos/szerencsére -mikor mi- nagyon sok és vastagszálú önálló életet élő hajjal áldott meg az ég, ami nagyon jól hangzik. Elsőre... Ám annál nehezebb vele bármit is kezdeni az egyenesítésen kívül. A tütühöz egy hajkúp általi loknis frizurát álmodtam meg, amihez nekem nem szabad semmilyen balzsamot, védőfolyadékot kennem  a hajamra, csak hajhabot, és úgy talán úgy marad pár órát.

Sikerült, de milyen áron? A hajam romokban volt utána, mert gubancolódott, rasztásodott, és még a tél is szárította, erre még rájött egy jó kis vírus utáni dehidratáció, szóval gyógyultan kócbabaként álltam be a zuhany alá hajat mosni. Alapos hajmosás, balzsamozás után is még durva volt a hajam tapintása, így uccuneki alapon rátoltam 2 nyomásnyit az új olajomból. És puha kókuszillatos lettem! Veri a többezres csodaolajokat (olyan is van itthon), szóval abszolút megéri. És a legjobb: Állatkísérletmentesek a termékek!

 image-24.jpg

3_5.jpg

Az Inecto Naturals Magyarország kiemelten fontosnak tartja az állatok védelmét és jólétét, és egy két hónapos kampány keretein belül az Alapítvány a Budapesti Állatkertért civil szervezettel összefogva gyűjtés szervez nekik! De nem is akárhogyan, hanem a Te vásálásaiddal! Ugyanis minden október 1 és november 31 közötti legalábbi 2 db Inecto termék vásárlása esetén 150 Ft-tal Te is támogatod ezt a nemes ügyet. Persze nem kéri ezt "ingyen és bérmentve", hanem még nyerhesz is! Hogy mit?

  • A játék fődíja egy 8 hüvelykes Lenovo Yoga Tab 3.
  • Egy másik szerencsés támogató elölthet 3 nap/2 éjszakát a varázslatos Hotel Vécscity**** kastélyszállóban természetesen nem egyedül, hanem másodmagával.
  • És ha már szépség, akkor mi más lenne a harmadik nagyszabású nyeremény, mint egy hajvasaló? A Remington ProLuxe hajsimító is keresi a gazdáját.
  • Ezen kívül 10 db páros Budapesti Állatkertbe szóló belépő, illetve 5 db 10 000 Ft értékű Inecto Naturals szépségápolási csomag is kisorsolásra kerül  a www.inecto.hu/nyereményjáték oldalon.

Mit kell ehhez tenned? A weboldalra töltsd fel a vásárlást igazoló AP kódot.

A termékek elérhetőek a DM, Rossmann, Tesco, Auchan üzletekben, és a www.takemeshop.hu webshopon.

További infók:  www.inecto.hu/nyeremenyjatek

képek forrása: Google

 

Közben elíndult a blog karácsonyi nyereményjátéka is, amiben 3 csodás csomag lel gazdára ;)

Kattinsatok a képre, és vigyétek haza valamelyiket :*

inecto.jpg

Még több szuper dologért, és különböző nyereményjátékért kövess Facebookon is ;)

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');