Zárt ajtók mögötti programok pároknak
2017. február 09. írta: Szabinae

Zárt ajtók mögötti programok pároknak

Adj élményt Valentin-napra!

A Valentin-nap nálam nem a fancy éttermekről és a hélium lufikról szól, hanem az élményről. Arról, hogy együtt legyünk a párunkkal és csak egymásra figyeljünk. Kiszakadjunk a mindennapok rohanásából. Most lehet azt mondani, hogy ez nem magyar szokás és hogy hülyeség, miért tartsam meg, de őszintén: Van magyar szokás? Ami csak és kizárólag magyar és nem hal meg benne senki augusztus 20-on kívül? Nincs!

A karácsony, a húsvét, a mikulás -  és még sorolhatnám - mind átvett szokások.

photo-5.jpg

Minden szeretetnek megvan a maga napja. Az anyáknak, az apáknak is. Miért ne lehetne a szerelmeseknek? Ez nem azt jelenti, hogy csak és kizárólag most kell szeretni egymást, hanem hogy ha esik, ha fúj, akkor is minőségi időt töltsetek el együtt. Élvezzétek egymás társaságát és izzitsátok fel azt a bizonyos szikrát!

massage.jpg

A következő ajándékok szerintem mindenkinek élményt adnak:

Masszázsgolyók

Úgy működik, mint a testvaj, tehát a gömböt a tenyeredbe fogod és azzal "kened" be a maszirozandó felületet. Tökéletes előjáték lehet, hiszen simogatjátok egymást és érzitek egymás testét.

A Phi masszázsgolyók két színben kaphatóak: Natúr sárgában és pinkben.

img_20170208_170132-01.jpeg

Fehérneműk

Ha úgy döntötök, hogy elmentek valahova enni, akkor érdemes a párotok tudomására hozni, hogy mi is rejtőzik a ruha alatt, hiszen a feszült várakozásnál nincs is édesebb ;) Szerezzetek be valami extra dögöset, amitől lenyeli a saját nyelvét is ;)lingeries_26.jpg

De akár azt is csinálhatjátok, hogy szexi jelmezben, vagy szexruhában vagy szexi bodyban főzöcskézel vele otthon, és egyetlen szabályt tartotok be: Nincs semmiféle szex vacsi végéig! Idegörlő, de annál jobb lesz utána. Higgyétek el :)

Főzz fehérneműben és tálald fel magad desszertként ;)

 vixen-deep-plunge-black-lace-teddy-lingerie-lc3185-2-7334-470x588.jpg

Masszázsgyertya

Ez egy nagyon extra dolog, hisz itt olvadt "viasszal" kell dolgoznod hasonlóan, mint a masszázsolajjal. Nagyon vicces, és khm forró, ami jól tud néha esni az embernek... Masszázsgyertyája a Barilent-nek és Adrienne Fellernek van. Én a Barilent-et próbáltam, és meg vagyok vele elégedve. Stresszűzőm van, és isteni illattal rendelkezik.

Közös fürdőzés

Nincs is jobb egy közös kádfürdőnél vagy zuhanynál.

Kádfürdőnél sok lehetőségetek van. Választhattok fürdőbombát, fürdősót, de habfürdőt is.

Én a Lush Over and Over fürdőbombáját próbáltam legutóbb, és pihe piha bőrrel távoztam a kádból (annyi, hogy le kell zuhanyozni, mivel olajos marad a tested, de ez a közös fürdésnél nem szokott akadályozó tényező lenni... Sőt...)

Fürdősónál én a tetesept fürdősókért rajongok. Mindenfélét csinálnak. A müllerben vannak a legjobb áron a legszélesebb kínálatban ahogy észrevettem. A kókusztejese mandulása, illetve az eine Portion Liebe-je  valami eszméletlenül jó!

Habfürdőben nekem habzásügyileg a Lush Comforter-je/ Unikornis szarva/ flamingója (pink cuccai :D ) vagy a tetesept Sinnlichkeit habfürdője vált be a leginkább. Igazi habos babos fürdőt lehet velük rittyenteni.

Zuhanyzásnál kissé beszűkültebb a lehetőségek száma, de is lehetőség van a Waltz 7 tusolóba való fürdőbombáját bevetni. 3 illatban érhető el: menta, citromfű és levendula. Nekem a levendula tetszik a legjobban. Imádom :)

Ezen kívül be lehet vetni radirozó kesztyűket és tetőtől talpig átradirozni egymás testét.

 

Extra tipp: Ha a párod gondolkodik rajta, hogy megkérje a kezedet, és nem tudja, hogy tegye, akkor szerintem különleges, ha egy nyakláncban charmként rejti el a gyűrűt. A Joyjewel nyakláncok között van szives medál is, amibe különböző köveket és charmokat tehet. Például egy eljegyzési gyűrűt ;) De akár választhat bele szivecskét, örökké jelet, és egyéb különlegességeket is. Érdemes szétnézni náluk.

img_20170203_170136-01.jpeg

Szerintem zárt ajtók mögött szerintem ezek szuper romantikus progik lehetnek. Próbáljátok ki őket. Ha pedig van egyéb ötletetek, akkor ne tartsátok magatokban!

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');