Gyújtsd meg és öntsd rá! Masszázsgyertyák és egyéb finomságok
2016. december 02. írta: Szabinae

Gyújtsd meg és öntsd rá! Masszázsgyertyák és egyéb finomságok

Illatorgia és időtlen elengancia az Andrienne Feller boltban!

Imádom a természetes dolgokat. Kutatom keresem azokat a termékeket, melyek kifejlesztése nem került senkinek sem az életébe. Egy nyuszi "haja szála" sem görbült meg közben. Ilyen például az Adrienne Feller.

adriennefeller_01.jpeg

Adrienne Feller nevét ismerhetjük már a különleges prémium kozmetikumairól, mely a bennünk lakó szépséget hivatott teljessé tenni olajaival, krémjeivel és különböző egyéb kozmetikumaival.

Filózófiája az, hogy az illóolajoknak nem csak fizikai gyógyító erejük van, hanem éteri is. Tehát a lelket is "gyógyítja" egyszerre. Ezt meg tudom erősíteni, mert azóta sokkal könnyebbnek érzem magam, mióta kaptam egy kis ízelítőt a Fény esszencia nevű olajból.

Az arcolajok is isteniek. A 5 elemen alapszanak (föld, víz, levegő, tűz és fém) és sajátos illattal, hatással rendelkeznek. Nekem a kedvencem a föld és a tűz illata/olaja.

Extra tipp: Az olajokat mindig megtisztított nedves bőrre kell felvinni!

img_20161201_175005-01.jpeg

Mivel Sophie babát vár, mindig a kérdéseim között szerepel, hogy mit használhat egy ekcémára hajlamos extra ézékeny bőrű kismama. Ennek utána kellett kérdeznie, ám ezt követően egy finom, lágy virágos illatú testolajhoz vezetett. Kipróbálhattam, és tudom, hogy Sophienak is ízlene, de majd elmegyünk együtt és kipróbálja :)

img_20161201_175803-01.jpeg

Mától nem csak webshopon keresztül, hanem boltban is meg lehet venni Őket, mivel a MOM parkban december 1-én megnyílt az első Adrienne Feller bolt.

Belépve az üzletbe beszippantott az az illatorgia, ami körüllengte. Tiszta volt és mosolyra fakasztó. Az eladók segítőkészek voltak és beavattak a különböző termékcsaládokba. Szaglásztam, próbáltam. Egyszerűen imádtam minden másodpercet, amit ott töltöttem. Olyan volt, mint a régi filmek kozmetikumokat áruló boltjai. Itt azt érzi az ember, hogy figyelnek rá. Csak rá, és nem az a cél, hogy eladjanak, hanem, hogy megtalálják a számodra megfelelőt.

adriennefeller_03.jpeg

Több nagyon szuper termékcsaláddal is megismekedtem.

Ilyen a Traveller szett, amely különböző betegségek gyógyítására jött létre. 4 tiszta olajból, 2 keverékből és egy barackmagolajos vivő olajból áll. Itt található a korábban említett fény esszencia is.

adriennefeller.jpeg

Másik nagy meglepés a masszázsgyertya! Igen, jól olvastad masszázsgyertya. Ezt úgy kell használni, hogy meggyújtod, és a keletkező "viaszt" a tenyeredbe öntöd és azzal masszírozol. Elég extrémen hangzik, szóval biztos ki fogom próbálni :D Túlságosan kíváncsi természet vagyok.

adriennefeller_04.jpeg

Szummázva: Nagyon tetszett a bolt. Biztos, hogy vissza fogok menni még vásárolni. Végülis jön a  karácsony. Ki kell nézni, mit szeretnék a fa alá :)

adriennefeller_07.jpeg

adriennefeller_02.jpeg

 

 Még több szuper termékért, és különböző nyereményjátékokért kövess Facebookon, és / vagy Instán :*

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');