Ezekkel védekezhetsz a fertőzések ellen, ha strandra mész!
2017. május 19. írta: Szabinae

Ezekkel védekezhetsz a fertőzések ellen, ha strandra mész!

Az uszoda és a fürdő rengeteg veszélyt hordoz magában. Főleg ránk, Nőkre nézve, hisz nem tudhatjuk, hogy ki milyen személyi higiéniával ül egy medencében velünk, és milyen betegséget áztat épp ki magából. Én fokozottan érzékeny vagyok mindenre, és úgy gondoltam megosztom veletek, hogy hogy ússzátok meg gomba, fertőzés, méh-, hüvelygyulladás  és egyéb finomságok nélkül az uszodai, illetve termál fürdős kalandot.

Ha nem akarsz gombát, vagy coli bakteriális fertőzést, "csak" mert úsznál egyet, akkor neked szól a cikk ;)

thermal-baths-in-budapest-6.jpg

Vannak probiotikumos tamponok, amik meggátolják a fertőzések kialakulását.

Ilyen pl az ellen tampon. Gyógyszertárban szoktam beszerezni. 14 darab 3-3500 között szokott lenni.

 ellen.jpg

Vannak víztaszító réteggel ellátott tamponok.

A DM-ben vettem legutóbb 700 Forint körül 4 darabos Senta protect úszáshoz kifejlesztett vazelinos záróréteggel ellátott tampont. A normál tamponok körül kell keresni.

senta-protect-bade-und-schutztampons-rauscher--10003913_b_p.jpg

De ilyen a Norma is. Őt eddig a Herbaházban találtam csak meg:

41181.jpgÉs egy kakukktojás is következik. Őt csak Németországban láttam eddig, de nagyon szuper kis cucc:

csm_symbiofem-protect_fd516635e5.png

Ezen kívül fontos az intim lemosók használata. Itt elég nagy a szórás, hiszen lehet kapni már minden boltban, minden árkategóriában különböző termékeket. Én a gyógyszertári Uriage intim lemosómhoz ragaszkodok. Imádom és még sosem csalódtam benne. Nincs semmi illata és abszolút hipoallergén.

uriage-gyn-8-nyugtato-intim-mosakodo-gel-ph8-100ml.jpg

Sajnos a saját káromon tanultam meg, hogy mindig legyen nálam valamelyik tampon, ha úszni megyek, vagy a nőgyógyászomnál kötök ki, mert valamelyik gyerek, vagy felnőtt tuti, hogy nem törölte ki rendesen a fenekét, vagy valami gombát áztat... Pff. Hagyjuk is. Szóval érdemes kicsit erre áldozni és figyelni, mert ha már megtörtént a baj, és összeszedtél valamit, azt hetek, amíg kikezelik :(

 

Ha tetszett a bejegyzés, kövess  Facebook-on is!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');