Így ápold ősszel az arcbőrödet!
2017. október 03. írta: Szabinae

Így ápold ősszel az arcbőrödet!

7 lépés a csodaszép pihe-puha bőrért

ajakradir_1.jpg

Beköszöntött az ősz és ezzel meg kell változtatnunk az arcápolási rutinunkat is. Nem sokkal, de jobban oda kell figyelnünk a bőrünk jelzéseire és hidratáló anyagban gazdagabb krémeket és arcápolókat kell választanunk.

Egyszóval a hideg beköszöntével a bőrünk igényei is megváltoznak, és szeretnék nektek segíteni ezzel a kis szösszenettel,hogy a megfelelő készítményeket ki tudjátok választani.

Nekem kombinált, t-vonalban zsírosodó, alapvetően vízhiányos bőröm van, szóval ha Nektek is ilyen van, akkor jó helyen jártok :)

Mici beletrollkodott a képre, de még így is szuper flatyay képet tudtam kreálni. A képen szereplő termékek: Nourish enzimes hámlasztó, Phi Hidratália, MeggyMicella, Liquid Gold Lotion, és Paula's Choice C-vitamin spot

ARCLEMOSÓ

Nem mindegy mivel mosunk arcot. Én közel a 30-hoz már figyelek arra, hogy az arclemosóm is tartalmazzon hidratáló összetevőket, ne adj isten hialuronsavat, és minél nagyobb százalékban organikus összetevőket. 

A Nourish Kale hialuronsavas zödeszürke színű arcelmosóját használom, ami nem húzza a bőrömet, és egy alapsminket is el lehet vele távolítani ( egy komolyabbat nem, de arra ott a Meggymicella). Szóval imádom. Kevés kell belőle, sokáig elég, nem kínoztak meg érte egy kisnyuszit sem / állatkísérletmentes, vegán, és organikus

nourish_2.jpg

MICELLÁS VÍZ

MeggyMicellát használom a Phi-től. Előtte az Yves Rocher kétfázisú szemfestéklemosó&micellás víz kombinációját használtam, ami tök jól működött. amíg el nem fogyott. Utána kipróbáltam egy másik márka kétfázisú smink lemosóját (Mixa) is, amitől sajnos pár alkalom után viszketett a szemem és elkezdtek hullani a pilláim. Gondolhatjátok, hogy kétségbeestem.

Szóval minden reményem a Phi-s lányok Meggyes csodája volt. A benne található ricinusolaj miatt puhulni, sűrűsödni, majd NŐNI kezdtek a pillácskáim. Nem hagy semmilyen olajos nyomot a bőrön, tökéletesen leszedi a legmakacsabb szempillaspirált is, és felfrissült bőrérzetem lesz tőle. Nem úgy, mint korábban más márkákkal. Szóval abszolút kedvencem lett. Kézzel készült, magyar, és állatkísérletmentes kozmetikum organikus összetevőkkel.

Azt hiszem megtaláltam A sminklemosót �� Nem csíp, tökéletesen leszed mindent és a SZEMPILLÁIM NŐNEK tőle � Nem hullik, nem viszket. NŐ!

Szabinea � Lifestyle Blogger (@szabinea) által megosztott bejegyzés,

ARCKRÉM

Mivel nekem vízhiányos a bőröm alapvetően, így a könnyű textúrájú, ám annál gazdagabb krémeket részesítem előnyben. Ebből a kategóriában nekem sokáig a egy Clinique krém volt a kedvencem, de nem is olyan rég állatkísérletmentes krémre váltottam. Méghozzá a Phi Hidratáliára. Korábban Sophie használta ezt a krémet, de én is beleszerettem és beszereztem. Új, higiénikus, légmentes, nem belenyúlkálós tégelyben kapható. Az illata intenzív meggyes és enyhén orgonás. Egy-két nyomás elég nekem belőle. Erre a krémre az a legjobb kifejezés, hogy finom :) 

SZEMKÖRNYÉKÁPOLÓ 

Én kávés szemkörnyékápolót használok, mivel reggelente fel van olyan szinten dagadva a fejem, hogy kicsi kis kínainak nézek ki. A jelenlegi krémem szerencsére normalizálja ezt az állapotot. 

AJAK ÁPOLÁS

Az ajkak ápolása nagyon fontos, főleg hűvösebb időszakban,mivel ekkora jobban szárad, és akár ki is repedhet az ember ajka. Én a kommersz boltban kapható termékek közül keveset használok, de a Carmex, Lush, Uriage és a Colo szuper szájravalók. Az utóbbit a Pure by Pixi dobozból ismerem :) 

Nemrég volt szerencsém részt venni a DM blogger rendezvényén, ahol a Kencelabor workshopján készítettem magamnak egy piros, és egy türkiz ajakápolót is.

A legtutibb ajak ápoló párost a Kell a Púder nyújtja, ám ezt inkább éjszakai használatra ajánlom. Két részből tevődik össze: Egy 40 g-os kéz- és ajakradírt, illetve egy 15 ml-es ajakápolót tartalmaz. Imádom :) Éjszakai rituálém kicsiny része.

22117786_1898816866799532_911135500_o.jpg

HÁMLASZTÓ

Az ősz a hámlasztás egyik fő időszaka, szóval ha nyáron nem is szerepelt a szépítészeti rutinotokba, most hetente egyet legalább iktassatok be. Fontos, hogy este arctisztítás után kell használni, mivel fényérzékennyé teszi a bőrödet utána!

ENZIMES

Az enzimes hámlasztás kevésbé látványos, viszont hosszú távon nagyon meg tudja szépíteni a bőrt és egységesíteni a bőrtónust kémiai anyagok behatása nélkül. A végeredmény pedig egy puhább és simább bőr. 

Enzimes hámlasztóból az arclemosóm kistesóját a zöld keles Nourisht használom. 2 perc hetente és szép a bőröm tőle. Vegán, organikus és állatkísérletmentes termék magas minőséggel. A kiszerelése is elég nagy, és higiénikus.

AHA

Az AHA savak alapvetően vízben oldódóak,  és a bőr felszínén hámlasztanak,ami miatt a bőr rögtön szép sima lesz. 

Ebből a fajtából nekem a Colo Aha gyümölcssavas radírja van meg. Maga a termék szerintem jó,mert ötvözi a radír és a lemosó kombinációját. Finom gyümölcs illata van, és nem okoz bőrirritációt sem. Ami negatív nekem, az a csomagolása. Állandóan balfaszoskodtam a visszacsukással, úgyhogy meguntam és egy üreg tégelybe átraktam inkább.

BHA

BHA savak, a szalicil savak, és olajban oldódnak, ami által be tud jutni a mélyebb pórusokba is, és látványos eredményt tud okozni. Akinek problémás az arcbőre, nem tiszta, és durva mélyedések, foltok találhatók a felszínén, ha mást nem is, de próbálja ki a BHA hámlasztókat! Sokat fog javítani a bőrön. Ha nem ennyire durva  a helyzet, akkor tökéletes lesz az enzimes hámlasztó is :)

Nem csak hámlasztó, de gyulladáscsökkentő is, szóval ha gyulladt pattanásos a bőröd, akkor a BHA a te terméket. Én innen a Paula's Choice BHA termékét próbáltam és használtam még tavaly, amikor a vörös foltokat kellett eltüntetni a fejemről a szteroidok után. 90%-os eredményességgel zárult a projekt.

SZÉRUM 

A  C-vitaminos készítménye igazából nekem jelenleg a random ragyák/sebek seb gyógyulás gyorsítását szolgálja. 

Az isteni vadrózsa olajat is be szoktam vetni a Phitől, de csak kb 1-2 hetente használom, hogy feltöltse a bőrömet. 

Ezen kívül van egy őssejtes hatóanyagokat, peptideket és Holt-tengeri ásványokat tartalmazó hatékony biotechnológiai koncentrátumom is, a Fytofontana. 

img_20171002_153031-01.jpeg

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');