Must Have termékek a fürdőszobába
2019. augusztus 01. írta: Szabinae

Must Have termékek a fürdőszobába

Az arcápolási rutinomról már szó volt korábban ITT, de most következzen egy olyan ultimate bejegyzés, amely nem csak minket Nőket, hanem a Férfiakat is érdekli. Ez pedig nem más, mint a fürdőszobai MUST HAVE lista.

Mivel nekem, mint azt tudjátok elég problémás a bőröm, nagyon nem mindegy, hogy mit is használok rá. A minimalizmus jegyében pedig igyekszem ezt minél kevesebb termékkel, célirányosan megoldani.

Az én Must Have listám a következő szempontok alapján állt össze:

ARCÁPOLÁS

A megfelelő arcápolás a szép bőr alfája és omegája. Bármit kenhetsz utána sminkként a fejedre, ha a bőrödet nem ápolod megfelelően, akkor kvázi mindegy.

Első lépésként fontos a megfelelő arclemosó megtalálása. Nem, nem jó rá a folyékony szappan, tusfürdő és társai. Kell az az arclemosó.

arcmosas2.jpg

Én AHA savas lemosót használok a Natics magyar márkától, immáron közel másfél éve, és mindig megérzi a bőröm, ha pár napig nem azt használom rá, mert mondjuk elfelejtem időben megrendelni :D

Nekem ez szépen karban tartja az arcbőrömet. Kevésbé fényesedik a bőröm, és a gyulladások sem olyan erősek, mint nélküle. Vagyis kevesebb pattanásom / akném van, és csökkent a faggyú(túl)termelésem is, mióta a rutinom része. Én Foreo Luna 2 mini-vel használom, de ez leginkább kényelmi funkciót tölt be, plusz erősíti a tisztítási mechanizmust is a készülék használata. A teljes arcápolási rutinról bővebben IDE KATTINTVA olvashatsz.

Ezen kívül fontos részét képezi a rutinomnak a Lumiére, és a C-vitaminos szérum (Natics).

FOGMOSÁS

Kevesebben mosnak fogat jól, mint gondolnánk. Fontos, hogy legalább másfél percig körkörös mozdulatokkal megmossuk alaposan a fogunkat (és a nyelvünket is) A fogkefét pár havonta cserélni kell. Én a Signal CC fogkrémjeit, és fogkeféit használom, a Colgate szájvízét, és az Oral B fogselymét :)

HAJMOSÁS

A fejbőr problémáimról is írtam korábban, és csak dicsérni tudom azóta is a Lush Tengeri Sós samponját. Ami újdonság az előző bejegyzésem óta, az az , hogy bekerült a rutinomba az Elseve Dream Long hajápoló családja is a balzsamjával és a hajpakolásával. Egyszerűen pihe-puha lesz tőle a hajam, ami egy derékig érő hajzuhatagnál azért nem hátrány....

484433924.jpeg

FÜRDÉS

Én a legtöbb tusfürdőtől sajnos viszketek, így elég szűk palettából válogatok ezen a téren. A legjobban a DM-ben kapható Seinz tusfürdők, és a Lush termékek váltak be. Ha kádfürdőzés, akkor pedig a Kneipp fürdősóit csak ajánlani tudom.

furdo3_1.jpg

INTIM TISZTÁLKODÁS

Ebben a kategóriában is többféle terméket próbáltam. Sokáig az Uriage Gyn-phi volt a befutó, ám tavaly év végén találkoztam az Eucerin intim lemosójával, ami sokkal praktikusabb csomagolásban kapható, ami által gazdaságosabb is, és az Incije (összetevő lista) alapján is jobb választásnak bizonyult. Érdemes amúgy beszerezni egy ilyet, mivel a női napokon (is) jól tud jönni, ha van egy ilyen a háznál :)

Szóval összegezve a következő termékek szerepelnek nálam a Must Have fürdőszobai listán, melyeket magammal szoktam vinni utazásra is sokszor 50 / 100 ml -s tartókba átrakva:

  • Natics Aha savas arclemosó, Lumiére szérum, C-vitaminos széru
  • Foreo Luna mini 2
  • Signal CC fogkrém, fogkefe
  • Colgate szájvíz
  • Oral B fogselyem
  • Sheinz tusfürdő
  • Eucerin intim lemosó
  • Lush Big sampon
  • Elseve Dream Long balzsam / hajpakolás

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

Képek: Saját képek,Stock

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');