Ajándékötletek Harry Potter rajongóknak
2019. december 02. írta: Szabinae

Ajándékötletek Harry Potter rajongóknak

harry_potter_ajandek_otlet_cover_blogozine.jpg

Lassan 20 éve van jelen Magyarországon a Harry Potter, s annak varázslatos világa. Először a könyvekkel, majd a filmekkel, végül az ajándéktárgyakkal, játékokkal került a köztudatba. Emlékszem kis kamaszként rohantam a könyvtárba az új könyvek megjelenésekor, és olvastam őket akár éjszakába nyúlóan. Volt Harry Potteres könyvjelzőm is :) 

Mivel nagy valószínűséggel nem csak én vagyok HP fan, így összeszedtem Nektek azokat az ajándék ötleteket, aminek biztos, hogy örülni fognak majd.

PIZSAMÁK, SAPKÁK, PÓLÓK, PULCSIK 

Összeszedtem nektek az összes boltban kapható Harry Potteres ruházati terméket, amit itthon megtalálsz :)

Kattints a képre, és nézd meg a kínálatot:

JÁTÉKOK, KIEGÉSZÍTŐK

Ezek nagy része rendelős, viszont játékboltokban itthon is fellelhető egy jó része (pl Lego, puzzle), de az amazon.de elég gyors kiszállítási idővel rendelkezik, és ott minden megtalálható.

Ebben a gyűjteményben varázspálcákat, figurákat, varázs talárokat, adventi kalendáriumokat, játékokat, bögréket, és egyéb cukiságokat fogtok találni.

Kattints a képre, és nézd meg a kínálatot:

ÉKSZEREK

A Pandora pár napja piacra dobta a Harry Potteres kollekcióját, ami gyönyörűre sikeredett. Megtalálhatóak benne a főszereplők mini figurái és az ikonikus kellékek is.

Kattints a képre a kollekcióért:

Még több inspirációért látogass el Facebookra: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');