A mellrák rengeteg nőt érint világszerte, s számos melleltávolító műveletet is végeznek ennek okán. Mivel az október a mellrák elleni küzdelem hónapja, ezért szeretnék nektek egy márkát bemutatni, amely azokat a nőket segíti, támogatja, alkot számukra fehérneműket, akik átestek egy ilyen műtéten.
A MYYA különlegessége abban rejlik, hogy a mastectomia után igyekszik kielégíteni mind színben, mind fazonban a Nők igényeit, miközben a biztosítótársaságok számára is ki tudja állítani a számlát. Üröm az örömben, hogy jelenleg ez csak az Amerikai Egyesült Államokban érhető el, de mivel sokan olvastok onnan is, gondoltam megosztom Veletek ezt a hírt.
A Myya jelenleg az A-tól O-ig terjedő kosarakat forgalmaz, illetve egyedi méretezésre is lehetőség van. Kérhetnek közben a Nők segítséget, tanácsadást is, mivel egy ez egy rendkívül kényes, érzékeny időszak a számukra, és ebben minél jobban szeretné támogatni a márka.
A Myyát Jasmine Jones alapította, akinek nagymamája küzdött a betegséggel és a mastectomia utáni melltartó-lehetőségek hiánya inspirációforrássá vált számára.
A járvány arra késztette a tervezőt, hogy online indítsa útjára a Myyát, és eddig sikerrel veszi az akadályokat. A nők komfortézetének javítása mellett jótékonysági ügyet is támogat, mivel a nyereség 13%-a a Nemzeti Mellrák Alapítványnak megy.
Sajnálatos módon - mint azt fentebb is írtam - jelenleg csak az USA-ban érhetőek el a melltartók, de remélem minél hamarabb lehet világszerte rendelni.
Tudsz követni Facebookon is: Blogozine
Megtalálsz Instagramon is: @szabinea
Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com
Fotók: Myyra