Legjobb drogériás sminkek!
2017. február 15. írta: Szabinae

Legjobb drogériás sminkek!

A DM, a Rossmann, a Müller és a Douglas üzleteiből

Egy jó sminkterméknek elég sok elvárásnak kell megfelelnie, így nem meglepő, hogy sokan nem bíznak az olcsó dekorkozmetikumokban. Pedig lehet találni 1000 forint körül is jó sminkeket! Jöjjön most néhány pénztárcabarát termék, az alapozótól a szemhéjfestéken át a rúzsig.

Rengeteg terméket volt szerencsém a tavalyi év során kipróbálni és nagyon vegyes érzelmeim vannak róluk. Van, ami tartós részét képezi a nesszeszeremnek, de volt olyan is, amit egy alkalom után a a sminkes doboz mélyére süllyesztettem, mert annyira nem vált be.

Szubjektív lista következik azokról, amiket Ti is beszerezhettek a DM, Rossmann, Müller és a Douglas üzleteiből és nekem nagyon is beváltak.

Viszont nyitott vagyok minden új dologra, szóval kedves Olvasóm, ha valamivel meg vagy elégedve, akkor írd meg kommentben vagy üzenetben!

Alapozó & púder

makeup_1.jpg

 

Catrice HD Liquid

Csak dicsérni tudom. Ár-érték arányban abszolút győztes. Könnyű a felvitele a pipetta segítségével. Nem mászik el, és nem fénylik fel alatta a fejem 1 óra múlva sem. Szóval imádom. Jól fed, és emiatt ritkán kell használnom pluszban korrektort a kényes területekre. Annyi hátránya van, hogy kicsit beül a mimikai ráncokba.

Rossmann-ban láttam eddig a legtöbbször. Nekem a Rose Beige árnyalat van meg, és ára 2-2500 Ft körül mozog.

Isadora Cover Up Foundation & Concealer 

Erősebb fedése van, mint a Catrice-nek. Nagyon magas minőség és ez az árán is látszik, mivel 2,5szer annyiba kerül, viszont elfedi az apróbb bőrhibákat, ráncokat, kiegyenlíti a bőrtónust, és korrektornak is tökéletes. Nem ül meg a ráncokba és egy takonykóros időszakot is kifejezetten jól bír, Leginkább akkor tanultam meg értékelni, mikor hulla betegen, szürke arccal kezdtem sminkelni reggel és senki nem mondta meg, hogy mennyire beteg vagyok...

A Douglasban találjátok meg.

Alverde púder

DM saját márkás, teljesen jól működik. 1700 Ft :)

Catrie Prime and Fine Mattifying waterproof powder

Nyáron és zsírosabb bőrre ideális választás, mivel nem fénylik fel a alatta a bőr.

Nivea BB krém (5in1)

Kombinált és zsíros bőrre való, mivel enyhe szárító hatása van, viszont bb krémhez képes jól fed.

Pirosító & Highlighterpirosito.jpg

 

Isadora Perfect Blush

Nem épp pénztárcabarát, de pont a pirosító az, amin mindenki spórolni akar, pedig egy rossz minőségű termék foltosodik... És nincs cikibb egy foltos sminknél. Higgyétek el ;) Nekem a 64 Frosty Rose árnyalat van meg belőle. Szintén a Douglasban kapható és kevés kell belőle, mivel erős a pigmentáltsága.

Catrice Camuflage creme

Buliba használd. Karika eltüntető és kontúrozásra is használható. Ha vannak fekete karikáid, amiket nehez tüntetsz el, akkor ő a te terméket. Korrekt ára van.

Catrice Camuflage liquid

Nappalra tökéletes korrektor és highlighter. Kicsit púderesebb állaga van, mint a krémnek, de nagyon tartós és egyszerű használni. Nem kell belőle sok.

 Szempillaspirál

szempilla_2.jpg

Max Factor Volume Effect

Egyszerűen imádom. Nekem mondjuk, alapból sincsenek rövid pilláim, és hála a Pharmatheiss szempillanövesztő szérumának, még hosszabbak lettek, de ez az egyetlen olyan szempillaspirál, amivel drámai tekintetet tudok elérni anélkül, hogy kemény lenne tőle a pillám. Az ára 4000 Ft körül van

Tudjátok ugye, hogy miért nem jó, ha kemény pillátok?! Mert a kemény pilla törik. Nagyon törik. Úgyhogy óvatosan azokkal a spirálokkal, amik kemény pillákat varázsolnak!

Max Factor 2000 volume

Alap spirál, de a célnak tökéletes, ha nem vágysz nagy pillákra, csak nem akarsz "szemtelenül" utcára lépni. Az ára 2500-3000 Ft körül van.

Maybelline the one by one

Brutál dúsítás és hosszítás. Drámai szempillahatás. Nekem legyező szempillám lesz tőle, szóval akkor használom csak, ha épp nincs rajtam szemüveg.

Szemrevalók

20170201_1.jpg

Essence midnight Masquelade

Nem gondoltam volna, hogy egy ilyen olcsó szemfesték ennyire jó legyen. Pedig de. A kedvencem. Az esetek nagy részében ez van a szememen. 02 Spooktacular Night színben van meg. Fényes ezüst, jól pigmentált és csillog :)

Essence The Metals

Szintén zenész. Meglepődtem, hogy 1000 Ft alatt lehet jó szemfestéket találni. Extra, hogy nem végeznek állatkísérletet sem.  Frozen Toffee barnában van meg. Külső zugba szoktam rakni az ezüsttel kombinálva.

Catrice filctus

Jól használható pénztárcabarát és nem szenvedős vele dolgozni.

Max Factor szemceruza

A legalapabb szemceruzát használom tőlük. Bevált és évek óta a nesszeszer lakóm.

A képen is ezek vannak rajtam :) Plusz Isadora alapozó, MAC Lightscapade Mineralize Skinfinish arcfény. Itt voltam hulla beteg, és takonykóros ;)

+1 Szemöldökre: Catrice eyeliner waterproof gel + Eyebrow filler

A legjobb ár érték arányos szemöldök formázó gél. Könnyű vele dolgozni és ott marad, nem mászik el fel, vagy le napközben.  A szemöldök spirál (eyebrow filler) pedig könnyen a helyére igazítja a szálakat.

Szájravalók

redlipstick.jpg

Jelenleg a drámai vörös nálam a befutó, de persze minden más is jöhet. :)

Catrice szájdúsító szájfény

Hasonló, mint a Mac, töredék áron. Bármely színben ajánlom. Pezsegő érzet és ténylegesen dúsítja az ajkaidat.

Essence matt matt matt

Extra olcsó és extra tartós. Matt hatás és nem szárítja rommá a szádat sem közben. (sajnos ezzel kapcsolatban voltak már negatív élményeim, ezért ez egy erős plusz pont az essence felé)

Isadora Lip Desire

Ceruzaszerű a kivitelezés, így egyszerű a felvitele. Könnyű rúzs, de nem annyira tartós. Szóval nem lehet vele ennyi, inni, de ettől függetlenül gyönyörű a színe, és ha kopik, akkor sem foltosan, hanem mintha egy színezett hidratáló balzsam használnál csak. Szóval abszolút vállalható evés után is. A Douglasban lelhető fel.

L’oréal Gold obsession

Csillogó arany csillámok vannak a rúzsban. Nekem a pink árnyalata a kedvencem, mert a vörös egyenletes és szép felvitelével vannak gondjaim, úgyhogy azt fel is adtam, de a pinket imádom.

Essence 2in1 Lipstick and Liner

Elvileg ezzel ombre ajkakat kell csinálni, de én a fekete részt tusnak használtam :D Innen a 02es árnyalat van meg.

A többi sminkem, amit rendszeren használok és imádok, az nem drogériás, hanem szaküzletes, de róluk is hamarosan szó fog esni.

A képeken pedig KAP (Kell a púder) ecsetek találhatóak, amik szuper magas minőségű magyar ecsetek. Én rajongok értük :) ITT tudsz utánuk olvasni.

Essence, Catrice termékek a Müllerben és Rossmannban érhetőek el. Max Factor, Maybelline, Nivea és L'oréal mindenhol, Isadora pedig a Douglasban :)

Az Essence és a Catrice termékek pedig állatkisérletmentesek is pluszban amellett, hogy verhetetlen ár-érték aránnyal rendelkeznek!

Ha tetszett a bejegyzés és szeretnél értesülni az aktualitásokról, kövess Facebookon is!

 

Érdekes lehet még:

Így néz ki a 15 perces sminkem

Íme a természetes szappan/alkohol/illatanyagmentes arclemosó teszt! 2 tökéletes sminklemosó is egyben ;)

Zombiapokalipszis, avagy megnyílt NYX bolt!

Kíméletes arcápolás kismamáknak és érzékeny bőrűeknek!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');