Hétköznapi smink 15 perc alatt
2017. február 01. írta: Szabinae

Hétköznapi smink 15 perc alatt

Szeretek minél hamarabb elkészülni reggelente, mert inkább tovább alszok, mintsem tökéletesen kontúrozott sminkkel induljak neki egy normál hétköznapnak. Ebben a bejegyzésben bemutatom nektek reggeli rutinom résztvevőit.

Alapozónál nekem a legfontosabb az, hogy mattitson, de mégse szárítson. Kombinált, t-vonalban fényesedésre hajlamos bőröm van. Nem szeretem, ha egy kiló púdert kell egész nap mattítás céljából a fejemre pakolni és a korrektorozást is gyűlölöm. Szeretem egyszerre letudni az egész procedúrát és inkább tovább aludni :D

Szóval nem vagyok az az 1 óráig készülök reggel meló előtt fajta. 20, na jó 30 perc alatt készülök el maximum...20170201.jpg

A smink előtt mindenképp tegyetek fel egy hidratáló krémet. Nálam ez vagy a Nourish almás, vagy a Phi kávés krémje. Ha pedig extra hidratálás kell, akkor Kiehl's elixirt is teszek bele.

_20170204115843.jpg

Az alapsminkem a következő elemekből áll: (az esetek 80%-ában)

  • Catrice HD Liquid Coverage - Rose Beige alapozó
  • MAC Lightscapade Mineralize Skinfinish
  • Isadora Perfect Blush - 64 Frosty Rose

Szemre:

  • Essence midnight Masquelade - 02 Spooktacular Night
  • Essence The Metals - 02 Frozen Toffee
  • Max Factor False Lash Effect
  • Catrice filctus

Szájra:

Uriage ajakbalzsam és rúzs.

Ez lehet: Isadora vörös desire / Clinique pop matte vörös / NYX soft matte nude / Essence 2in1 Lipstick and Liner 02es árnyalata / Loreal vörös Gold obsession / vagy bármi más. Hangulatfüggő...

Ecsetek:

Alapozó, hightlighter és pirosító: Jessup (Pinkpandán szoktak lenni rá szuper akciók)

Szem: KAP /Kell A Púder/ ( február végéig bevezető áron kaphatóak a teljesen szintetikus MAC minőségű ecsetek kedvenc magyar smink márkámnál)

img_8013_1.jpg

Ha nagyon megviselt a fejem. Alig aludtam, vagy beteg vagyok/voltam, akkor erősebb alapozót választok. Megszokás, vagy sem, de szeretem őket, így vagy az Isadora (62 - Nude Cover) vagy a Clinique (Superbalanced 02) alapozóját használom. Durvábban fed, mint a Catrice és tényleg csak extra esetekben van rá szükségem (szerencsére)

Lehet már pénztárcabarát módon felépíteni egy nesszeszert, tele minőségi termékekkel, csak tudni kell, hogy miből tudod Te kihozni a maximumot. Mi kell a bőrödnek, és mivel tudod magadból kihozni azt a Nőt, akit látni akarsz.

Tudod: A kevesebb néha több!

 

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');