Ezek legyenek nálad, ha fesztiválozni mész
2017. július 04. írta: Szabinae

Ezek legyenek nálad, ha fesztiválozni mész

Mini táskás alapdarabok a fesztiválszezonra!

fesztival.jpg

Nagyban dübörög a fesztiválszezon és ilyenkor mi Nők szeretünk kiöltözni, megcsinálni a sminkünket és összeállítani a táskánk tartalmát úgy, hogy minden benne legyen, mégse legyen 10 kilós. Én a hátam miatt rászoktam arra, hogy mérlegeljek, mi kell és mi nem aznap.

fesztival_taska.jpg

Íme az én fesztivál alapdarabjaim:

POWERBANK

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem folyton lemerül a mobilom, így mindig van nálam egy powerbank biztos, ami biztos alapon. Érdemes egy alapdarabra beruháznod. Nekem 10 000 mAh-es Adata van évek óta. Kék. Igazából a színe és az erőssége miatt vettem meg anno :D 

MINI PÉNZTÁRCA

Ide rakd be az irataidat és a bankkártyádat. Én a fájdalomcsillapítót is ide szoktam berakni.

MINI DEÓ & MINI PARFÜM & MINI NAPVÉDŐ 

Ezek mindig jól jönnek és kis helyen is elférnek. Ne cipelj teljes méretű terméket magaddal.

KULACS

Mindig legyen nálad víz, mert könnyen dehidratálódhatsz. Magyarország területén mindenhol iható minőségű a víz (ahol nem, ott tábla jelzi), szóval töltögesd szépen újra a kulacsodat :)

SMINK

Felejtsd el az alapozót. Viselj BB krémet. Nekem az aktuális kedvencem a Lirene BB krémje. Szemrevalóként pedig a NYX Cosmic Metal palettát ajánlom ;) De ha bevállalós vagy, akkor csillámcickó :D Itthon az arcra és a dekoltázsra rakták eddig a fesztiválozók..

KÉZFERTŐTLENÍTŐ

Szerintem ennek a fontosságát nem kell ecsetelnem. Én a Touchland-ot szeretem, mert nem folyik bele a táskámba, nem törik le a kupakja, és nem áztat/tesz tönkre mindent maga körül.

BABAPOPSITÖRLŐKENDŐ

Elég sok mindenre lehet használni. Izzadtság semlegesítés, smink leszedés, instant "kézmosás" stb. Nekem a 15 darabos mini verzió a kedvencem a DM-ből. Kicsi, és nem foglal sok helyet. Még a clutchomba is benne szokott lenni.

HŰSÍTŐ CUCCOK

Itt a klasszikus vízpermetezőre gondolok elsősorban, de vannak már hűsítő kendők és törölközők is. Én vízpermetezővel és törcsivel mászkálok :) Ezekről ITT írtam korábban.

09032015121825.jpg

FÁJDALOMCSILLAPÍTÓ

Mindig jól jön. Nekem mondjuk egy komplett arzenálom van a hátam miatt, de egy Algoflex, vagy egy Aspirin elfér mindenkinél...

PAPÍRZSEPI

Alapdarab. Legyen nálad :)

 

Jó szórakozást :*

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');