Baywatch ihlette fürdőruha kollekció? Pamela Anderson piacra dobja!
2023. április 28. írta: Szabinae

Baywatch ihlette fürdőruha kollekció? Pamela Anderson piacra dobja!

Nincs ember a földön, akinek ne mondana semmit az, hogy Baywatch. Az ikonikus sorozat sztárjait, a jellegzetes fürdőruhákat mindenki ismeri. Ezt az ismertséget használja ki Pamela Anderson, aki nem csak a népszerű sorozat sztárja is volt, de a Frankies Bikinis-szel együttműködve piacra dobja a "Baywatch" ihlette fürdőruha kollekcióját is.

baywatch_ihlette_fu_rdo_ruha_kollekcio_pamela_anderson_piacra_dobja_cover_1.jpg

A május 4-én megjelenő kollekció számos csábító fürdőruha szettet tartalmaz, beleértve azokat a fülledt bikiniszetteket és az ikonikus egyrészeseket is, amelyek a színésznő ikonikus piros Baywatch fürdőruhája előtt tisztelegnek.

Ikonikus „Baywatch” fürdőruhájával Anderson a strandkultúra és a fürdőruhadivat szimbólumává vált. Új kollekciója minden bizonnyal feltűnést fog kelteni, és elhozza a népszerű sorozat stílusát a strandolók teljesen új generációjához.

Olyan szemet gyönyörködtető strandszetteket láthatunk, melyekről visszaköszönnek Anderson természet, állatok és romantika iránti szeretete. Természetesen Baywatch-ra jellemző magas kivágással. 

KATTINTS A KÉPRE ÉS NÉZD MEG A FÜRDŐRUHÁKAT:

Anderson a közleményben így nyilatkozott az együttműködésről: "Életem nagy részében fürdőruhában voltam – minden idők kedvenceim és kincses archívumaim alapján létrehoztam az álomkollekciómat. Mindent, amit szerettem, elvittem, és beleraktam ezekbe a darabokba."

A kollekció összesen 22 darabot tartalmaz, melyeket úgy terveztek, hogy minden testtípusnak tökéletesen álljana. Ehhez mérten XS-től XXL méretig terjednek a méretek is.

További fürdőruha kampányokat IDE kattintva tudtok még nézni.

Tudsz követni Facebookon is: Blogozine 

Megtalálsz Instagramon is: @szabinea

Kérdésed vagy észrevételed van? Írj emailt: blogozine.hu@gmail.com

Képek: Frankies Bikinis

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');