A Pandora felkavarja az állóvizet a legújabb kampányával, melyben nem csak a gyémántok, hanem a kampányban szereplő Nők is vonzzák a tekintetet. A "Diamonds for All" kampányban ugyanis nem kisebb nevek láthatóak, mint Pamela Anderson színésznő, a Vogue korábbi kreatív igazgatója, Grace Coddington, valamint Justina Milest, Grace Coddington, Amita Suman, Precious Lee, Tindi Mar, Sherry Shit és Vinson Fraley.
Pamela Anderson üdítően természetes megjelenéssel ékesíti a kampányt, büszkén mutatja be sminkmentes elkötelezettségét a minimalista gyémántokkal - már ha egy gyémántra lehet ilyet mondani. Veleszületett szépsége sugárzik, tökéletesen illeszkedik Pandora küldetéséhez, hogy demokratizálja a gyémántokat, átalakítva őket az egyszeri kényeztetésből mindennapi luxussá. Ez az innovatív kezdeményezés arra törekszik, hogy újradefiniálja a gyémántokról alkotott felfogásunkat, és azt, hogy hogyan építsük be őket mindennapi életünkbe.
A Pandora megközelítése a gyémántokhoz túlmutat az esztétikumon. Az ékszermárka két különálló kollekciót kínál, az Era-t és a Talisman-t, amelyek mindegyike egyedi bájjal rendelkezik.
Az Era újragondolja a klasszikus keretet és a fogakat, míg a Talisman medálokat szimbolikus mintákkal, például szívekkel és csillagokkal díszítettek, amelyek mindegyike aprólékosan kidolgozott 14 karátos aranyból, és a közepén laboratóriumban termesztett gyémántok díszítik.
A Pandora fenntarthatóság iránti elkötelezettsége a laboratóriumban termesztett gyémántokon keresztül tükröződik, amelyek lényegesen alacsonyabb szénlábnyommal büszkélkedhetnek, és 100%-ban megújuló energia felhasználásával készülnek.
Ezek a figyelemre méltó kollekciók már elérhetők az Egyesült Államokban, Kanadában és az Egyesült Királyságban, árai mindössze 290 dollártól kezdődnek. A Pandora elérhető árai révén még soha nem volt ilyen egyszerű vagy fenntarthatóbb csillogást adjunk a mindennapokhoz.