Itt a gluténmentes Túrórudi
2017. március 02. írta: Szabinae

Itt a gluténmentes Túrórudi

Gluténérzékenyként, és inzulinrezisztensként felsikkantottam örömömben a hír hallatán: Gluténmentes, csökkentett cukortartamú ízesített rudik lesznek a boltok polcain.

Gyorsan meg is osztottam veletek Facebook-on, de aztán ma eszembe jutott, hogy sokan csak a blogot olvassátok, így itt is "világgá" kürtőlöm: GLUTÉNMENTES TÚRÓRUDIK!!!

A rudik merőben mások lesznek, mint amik eddig voltak. Egyrészt fehérek. Nem, nem fehércsoki. Joghurt a bevonata. Másrész a bevonat miatt 30%-kal kevesebb is lesz benne a cukor. YEAH ;)

turo-rudi.jpg

3 ízben lesz elérhető:
  • natúr
  • málnás-müzlis
  • almás-müzlis

Szóval kedves érzékeny, allergiás társaim: irány a bolt és rudizzunk be ;)

Tegnap óta lehet kapni. Sajnos én még nem találtam (biztos olyan, mint a DM unikornis tusi: mindenhol készlethiány az elején).

A natur pöttyöst eddig is lehetett enni, de végre ízesített is került a palettára. Csökkentett cukortartalommal. Most lehet höbörögni, hogy még így is édes stb stb stb, de én inkább onnan közelítem meg, hogy végre nyitnak ebbe az irányba és legalább kevesebb a cukor is benne. Nem dobja meg oly mértékben, mint a nem Fitt társai az inzulin és a vércukor szintet.

ITT lehet kapni őket

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');