Repülnél? Íme a reptéri WIFI gyűjtemény
2017. május 18. írta: Szabinae

Repülnél? Íme a reptéri WIFI gyűjtemény

Akárhányszor repülök, én mindig a WIFI-t keresem, amint leszálltam a reptéren. Ezzel a szokásommal szerintem nem vagyok egyedül, és a roaming díjat is szeretem csökkenteni... Anil Polat blogger is így volt ezzel, ugyanis összegyűjtötte, és térképre rendezte a világ reptereinek WIFI jelszavát. Elég menő nem? Kissé megkönnyíti a repteres életet, főleg ha több órás a tranzit idő, de pont annyi, hogy kimenni sem tudsz, mert nem érnél vissza a check-in-re időben. 

heathrow_airport275-1024x768.jpg

Ilyenkor jó, ha az embernek van internetezési lehetősége, mert Facetimozik a családdal, dolgozik a laptopon, vagy csak kikapcsol és szörfözik a neten.

Az APP-ot itt tudod meglesni és letölteni

Forrás: Huffpost

Remélem hasznosnak találtad a bejegyzést!  

Ne maradj le semmiről! Kövess ITT és Facebookon is!

 

Érdekes lehet még: 

Ezek Európa legszebb szigetei

Ezek a legszebb esküvő helyszínek

Esküvő a tengerben? Igen!

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');