Zombiapokalipszis az Allee-ban, avagy megnyílt a NYX bolt
2016. november 05. írta: Szabinae

Zombiapokalipszis az Allee-ban, avagy megnyílt a NYX bolt

Jól olvastad: Zombiapokalipszis. Nagy durva volt ez a két napos NYX megnyitó az Allee bevásárlóközpontban.

Mint az köztudott, a plázák üzletei délelőtt 10kor nyitnak, ennek ellenére már "hajnal" fél 8kor kígyózó sorok bontakoztak ki az újonnan nyíló smink üzlet bejáratánál. Iszonyat tömeg volt, és csak a nyítást várták, mivel az első 150 vásárló a pink NYX karszalagjával egy dögös nesszeszert és aji termékeket kapott a vásárlása mellé.

nyx.jpg

Elég vonzó ajánlat valljuk be. Ezen kívül sminkes börönd is járt annak (a készlet erejéig), aki több mint 19.999 Forintért vásárolt.

nyx.png

Na de térjünk rá a zombiapokalipszis részre. Mint ahogy azt a mellékelt képből és a Facebookon található videóból is látjátok, tömeg volt. Nekem az amerikai horrorisztikus black friday videókat juttatta eszembe, és a zombi filmeket.

Próbálták rendezett sorokba terelni az izgatott csajokat a szervezők, és a jobbnál jobb programokkal oldalni a várakozás okozta feszültséget. Szerintem sikerrel. Ezen kívül plusz, extra aji termékes karszalagokat osztogattak (ezt látjátok a videóban). Na itt a kezek kapálózása kifejezetten horror filmet idéző volt :)

Következzen a bolt! Imádom. Igaz, én nude, hagyományos színek szerelmese vagyok, de el kell ismernem, hogy minden színre, óhajra, sóhajra felkészültek.

_20161105165309.jpg

Be is szereztem egy új nude rúzst ;) Ezt látjátok a számon.

nyx2.jpg

Természetesen a fotófalat sem hagyhattam ki, s készítettünk gyorsan egy képet Sminktükör blog Vikivel ;)

És FollowAnnával is csináltunk közös polaroid képet :)

 img_20161105_225459.jpg

 

A kialakult tömeget elnézve pedig a cirkuszt és kenyeret a népnek mondás is új értelmet nyert számomra:

Rúzst és highlighert a Nőknek!

Összegezve: Mindenképp menjetek el, bár én tanácsolom, hogy várjatok pár napot, amíg lecseng a bolt nyitás körüli enyhe hisztéria, nem lesz tömeg és mindenből lesz újra. Legalábbis én így fogok tenni ;) Készülj NYX, elég gyakori vendég leszek nálatok!

Ha pedig szeretnél NYX folyékony rúzst nyerni, gyere a  Facebook oldalamra és az Instámra!

 

süti beállítások módosítása
r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');